iPad – nowy format reklamowy w Mobilvi
Mobilvi udostępniła reklamodawcom kreacje dedykowane urządzeniom mobilnym. Na pierwszy ogień poszedł iPad.
W ofercie są bannery o wielkości dopasowanej do ekranów iPadów (728 x 90) oraz dedykowany landing page. Premiera usługi odbyła się przy okazji kwietniowej kampanii reklamowej marki Saab. Celem działań było zaprezentowanie konsumentom oferty specjalnej nowego modelu 9-5.
– Zdecydowaliśmy się zaproponować klientowi nowe formaty reklam, bo na rynku jest coraz więcej iPadów, a posiadacz tego prestiżowego urządzenia jest dobrze dopasowany do grupy docelowej Saaba – powiedział Lucjan Exner, dyrektor marketingu Mobilvi.
– W zależności od źródła liczba iPadów w Polsce waha się obecnie pomiędzy 20 – 25 tysięcy – dodaje. Analitycy rynku szacują, że po premierze iPada 2 ich liczba ma zwiększyć się kilkukrotnie.
Komentarze:
Comments