Jak mierzyć efektywność kampanii SMS (infografika)

Łukasz Kłosowski

25-06-2012
Jak mierzyć efektywność kampanii SMS (infografika)

Agencja SMSAPI opublikowała infografikę, gdzie pokazuje w jaki sposób sprawdzić efekt kampanii marketing SMS.

Badanie efektów kampanii SMS-owej, bazujące na metodach przedstawionych w infografice, pozwala na precyzyjne odczytanie miarodajnych wyników prowadzonych działań już na etapie realizacji pierwszej wysyłki. Monitoringiem skuteczności można posłużyć się nie tylko w celu rozliczenia wyników z jednorazowego eventu. To także, a może nawet przede wszystkim, klucz do optymalizacji kolejnych działań – dokładniejszego targetowania do wybranej grupy docelowej.

– Monitorowanie efektywności mobilnego marketingu (na podstawie dostarczonych raportów, rejestracji m-kuponów, średniej sprzedaży, czy odwiedzin na stronie www) pozwala jednocześnie zrealizować dwa dalekosiężne cele – dzięki dokładniejszemu planowaniu: osiągnąć lepszą efektywność podczas następnych wysyłek i przenieść środki finansowe tam, gdzie przynoszą one najwyższe ROI (zwrot z inwestycji) – podaje SMSAPI.

Komentarze:

Comments

comments