Jedna z pierwszych kampanii w Polsce bazujących na coraz powszechniejszym multiscreeningu

Łukasz Kłosowski

09-09-2014
Jedna z pierwszych kampanii w Polsce bazujących na coraz powszechniejszym multiscreeningu

Sieć sklepów z odzieżą sportową 50 style jesienną kampanię rozpoczyna w trakcie trwania programu Mam Talent w telewizji TVN oraz na Player.pl. Kampania z udziałem piłkarza Tomasza Frankowskiego oraz jego rodzimy w nowatorski sposób łączy mobile z telewizją.

Z najnowszych danych TNS wynik, że już 55 proc. internautów w trakcie wieczornego oglądania telewizji, korzysta także z innych urządzeń (smartfon, laptop, tablet). Badanie Connected Life zostało zrealizowane globalnie, a średnia dla świata tzw. multiscreening wynosi 48 proc. Z badań wynika, że polski internauta korzysta średnio z 4,6 urządzenia. To również lepszy wynik niż średnia światowa czyli 4 urządzenia. Lepiej niż Polska wypadają jedynie kraje zachodnie, gdzie średnia wynosi aż pięć urządzeń.

Fakt coraz powszechniejszego multiscreeningu postanowiła wykorzystać firma Marketing Investment Group, właściciel marki 50 style. Firma wydaje aplikację mobilną, poprzez którą można głosować na swoich faworytów programu Mam Talent. Uczestnik programu, który poprzez aplikację zbierze najwięcej głosów widzów, otrzyma 5 tysięcy złotych na zakupy w 50 style.

Za kreację kampanii odpowiada departament marketingu MIG, zaś produkcją materiałów wideo zajęła się firma Outstanding Studios.

Spoty z udziałem Tomasza Frankowskiego i jego rodziny emitowane są także na platformie Player.pl przed największymi hitami stacji TVN.

Komentarze:

Comments

comments