Już wkrótce na New Connect pojawi się nowy podmiot z obszaru marketingu mobilnego. Kim jest?

GoMobi.pl

31-01-2019
Już wkrótce na New Connect pojawi się nowy podmiot z obszaru marketingu mobilnego. Kim jest?

AFA Media jest kompleksową agencją mobile łączącą kompetencje dewelopera aplikacji mobilnych oraz agencji marketingu mobilnego.

– W bieżącym roku skupiamy nasze działania na rozwoju własnych aplikacji mobilnych. Łącznie do końca roku ma ich powstać dziesięć. Ale także na budowaniu aplikacji partnerskich, klienckich – mówi Aleksandra Fajęcka, Prezes Zarządu spółki. – Natomiast jeżeli chodzi o działalność reklamową, w planach jest stworzenie własnego adservera AddHello, skupiającego dotychczasowe możliwości AFA oraz podmioty partnerskie.

Jako deweloper aplikacji firma ma na swoim koncie aplikację iHello. Aplikacja jest dostępna od stycznia na rynku. Za jej pomocą użytkownicy mają możliwość sprawdzenia, co w obrębie ich pasji oraz zainteresowań dzieje się w okolicy.

iHello precyzyjnie skupia się na potrzebach i naszych zainteresowaniach wyszukując punkty adekwatne do tego, czego aktualnie szukamy. Na przykład miejsca przyjazne zwierzętom – takie, do których można wejść i zjeść ze swoim pupilem, a także kawiarnie, restauracje z kącikiem dla dzieci oraz opiekunki, usługi dla najmłodszych. Za jej pomocą można znaleźć np. hydraulika. Dzięki niej sprawdzimy, co dzieje się w naszej okolicy oraz skorzystamy z ofert i zniżek na wybrane produkty partnerów współpracujących z iHello.

 
AFA Media to także agencja marketingu mobilnego konsolidująca obszar telekomunikacji, mobile, internetu i telewizji. Firma zapewnia precyzyjne dotarcie do targetowanej grupy abonentów poprzez komunikację SMS, MMS, wideo MMS z opcją geolokalizacji. Oferowane usługi to kampanie mobile, display, w tym w modelu RTB oraz preinstalacje aplikacji w sieci Plus.

– Posiadamy cyklicznie aktualizowaną 14-milionową bazę abonentów telefonii komórkowej – mówi Aleksandra Fajęcka (po lewej), która wraz z Wioletą Nowak tworzą mobile marketing team w agencji. – Targetujemy między innymi ze względu na wiek, płeć, miejsce zamieszkania lub zameldowania, posiadamy dane behawioralne o użytkownikach. Targetujemy także na zainteresowania na przykład: ezoteryka, muzyka, historia, zwierzęta, sport, zakupy, uroda, nowe technologie, rodzina, matki z dziećmi, biznes, media, modowe trendy.

Agencja prowadziła kampanie dla takich marek jak Sephora, Allegro, RedBull i TK Maxx.

AFA Media jest także producentem i koproducentem programów telewizyjnych, spotów reklamowych oraz materiałów filmowych.

Firma realizuje również mobilne projekty telewizyjne, konkursy, loterie, a przede wszystkim tworzy aplikacje mobilne.

Rozwój portfolio aplikacji oraz wejście na New Connect

W przygotowaniu jest HomeUp – aplikacja z inspiracjami wnętrzarskimi – która na rynku ma pojawić się już w marcu tego roku. Oprócz pomysłów na projekt wnętrza, będzie zawierała bazę danych na temat sklepów z domowym wyposażeniem, dane dotyczące architektów, hydraulików, sklepów budowlanych. Idea jest podobna do iHello. Jej zaletą będzie to, że usługę lub specjalistę będzie można znaleźć w swojej okolicy.

Oprócz tego na najbliższe miesiące planowany jest start aplikacji iHello Pets, iHello Baby&Kids, iHello Astro oraz iHello Senior.

W roku 2020 AFA Media planuje wejść na New Connect oraz zintegrować się ze znaną, międzynarodową spółką medialno-telekomunikacyjną.

 

Komentarze:

Comments

comments