Kampania mobilna z wykorzystaniem aplikacji "iTaxi"

Łukasz Kłosowski

07-11-2012
Kampania mobilna z wykorzystaniem aplikacji "iTaxi"

Agencja Mediapolis Interactive wykorzystała aplikację “iTaxi” w trakcie eventu z cyklu Smirnoff Black. Podczas jednej z imprez można było wygrać vouchery na przejazd taksówką z wykorzystaniem tej aplikacji.

Akcję przeprowadzono podczas imprezy Smirnoff Be There w warszawskim klubie Platinium. Przy wejściu każdy gość otrzymywał kartę, na której ukryta była informacja o nagrodzie. W jej odczytaniu pomagały hostessy wyposażone w specjalne latarki UV. Jedną z możliwych wygranych były vouchery na bezpieczny powrót taksówką do domu. Konsumenci zamawiali taksówkę poprzez aplikację “iTaxi”, którą pobierali na smartfony po zeskanowaniu kodu QR z ulotek.

– Mediapolis Interactive zadbało, by poza zaakcentowaniem ekskluzywności produktu, podkreślić również, że Smirnoff jest marką odpowiedzialną społecznie i dba o swoich konsumentów w każdym wymiarze – tłumaczy Karina Adaszak, dyrektor Mediapolis PR.

– Diageo jest bardzo odpowiedzialnym producentem alkoholi i w każdym działaniu opiera się na Diageo Marketing Code oraz idei Responsible Drinking. Wsparcie tej idei z wykorzystaniem obszaru digital idealnie wpasowuje się w przekaz marki, kierowanej do mężczyzn w wieku 28 – 35, nowoczesnych, świadomych nowych technologii, a jednocześnie na luzie i lubiących zabawę – mówi Maria Roszkowska, relationship marketing & digital manager w Diageo, który jest właścicielem marki alkoholi Smirnoff.

Agencja współpracę z Diageo rozpoczęła w 2010 roku.

Komentarze:

Comments

comments