Kampania Wi-Fi Express w rozszerzonej rzeczywistości

Łukasz Kłosowski

13-06-2012
Kampania Wi-Fi Express w rozszerzonej rzeczywistości

W ramach kampanii marketingowej WI-FI Express, ING po raz pierwszy skorzystał z nowatorskiej technologii rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality).

Dzięki niej okładka katalogu produktów bankujesz-kupujesz jest równocześnie narzędziem w interaktywnej zabawie Wi-Fi Express 3D. Po przyłożeniu okładki do kamery w komputerze uruchamia się gra internetowa, w której użytkownik sterując papierowym katalogiem podróżuje wirtualnym pociągiem po trójwymiarowej planszy pośród produktów z katalogu programu.

W zabawie wykorzystano znany i lubiany mechanizm gry w węża. Dla osób, które odwiedzą stronę z grą, czeka niespodzianka w postaci bezpłatnej 90-dniowej licencji na oprogramowanie Kaspersky Mobile Security 9.0 dla urządzeń mobilnych. Za przygotowanie gry wykorzystującej rzeczywistość rozszerzoną odpowiada agencja Lemon Sky.

Gra jest dostępna na stronie www.wifi-express.pl/bankujesz.

Więcej na temat akcji Wi-Fi Express pisaliśmy w tym miejscu.

Komentarze:

Comments

comments