Klasyczny Responsive Web Desing na przykładzie GoldenSubmarine

Łukasz Kłosowski

12-03-2013
Klasyczny Responsive Web Desing na przykładzie GoldenSubmarine

Agencja GoldenSubmarine właśnie zaprezentowała nową stronę firmową zbudowaną według zasady Responsive Web Desing.

Założeniem było maksymalne uproszczenie struktury serwisu www.goldensubmarine.com, tak aby marketer szukający agencji w jak najkrótszym czasie i nowoczesnej formie mógł poznać firmę, jej filozofię działania i zakres specjalizacji.

– Pracując nad grafiką oraz przekazem, który ma płynąć z naszej nowej strony, konsekwentnie nawiązaliśmy do głębi interaktywnego, błękitnego oceanu. Przesuwając w dół suwak, użytkownik serwisu zagłębia się w coraz bardziej szczegółowe informacje na temat agencji – mówi Tomasz Danielewicz, dyrektor kreatywny GoldenSubmarine.

– Idea, która przyświecała nam podczas projektowania nowej strony, to jak najszerszy dostęp do naszego serwisu, bez względu na urządzenie, na którym użytkownik chce go oglądać. Mobilność użytkowników oraz różnorodność urządzeń z których korzystają, wymaga dziś od twórców stron www więcej elastyczności, stąd decyzja o serwisie responsywnym – mówi Katarzyna Piotrowska, architekt informacji w GoldenSubmarine.

– Minimalistyczna grafika z marynistycznymi elementami podkreśla charakter agencji. By zaznaczyć swoją rolę w zaszczepianiu idei infografik na rynku, zdecydowaliśmy się na maksymalne uproszczenie elementów graficznych i rozmieszczenie całej strony w jednym widoku – podkreśla Michał Adamczyk, senior art director.

Stronę można przetestować w tym miejscu. Pełne kreacje znajdują się poniżej.

Wersja desktopowa

 

Wersja tabletowa

 

 

Wersja smartfonowa

Komentarze:

Comments

comments