Klienci Domu Maklerskiego PKO BP mają swoją stronę mobilną

Łukasz Kłosowski

23-11-2012
Klienci Domu Maklerskiego PKO BP mają swoją stronę mobilną

Klienci Domu Maklerskiego PKO Banku Polskiego, którzy posiadają rachunek inwestycyjny powiązany z rachunkiem bankowym zyskali prosty i szybki dostęp do informacji poprzez smartfony.

Aby skorzystać z usług wystarczy posiadać smartfon z dostępem do internetu. Logowanie do serwisu mobilnego iPKO jest możliwe po wejściu poprzez urządzenie mobilne na stronę m.ipko.pl lub po wpisaniu w przeglądarce telefonu adresu www.ipko.pl. Po wejściu jest możliwe:

– składanie zleceń kupna i sprzedaży instrumentów finansowych bezpośrednio z poziomu konta osobistego iPKO lub Inteligo

– zarządzanie rachunkiem maklerskim

– przejście pomiędzy rachunkami inwestycyjnymi (właściciel, współwłaściciel, pełnomocnik) bez konieczności przelogowania

– przejście pomiędzy rachunkiem ROR oraz rachunkiem inwestycyjnym

– dostęp do rachunku bankowego ROR oraz rachunku inwestycyjnego

Komentarze:

Comments

comments