Kolejna akcja Agory z wykorzystaniem aplikacji rozszerzonej rzeczywistości. Tym razem w dzienniku "Metro"

Łukasz Kłosowski

09-05-2013
Kolejna akcja Agory z wykorzystaniem aplikacji rozszerzonej rzeczywistości. Tym razem w dzienniku "Metro"

W dzienniku „Metro” po raz pierwszy ukazała się reklama premiery kinowej wykorzystująca aplikację rozszerzonej rzeczywistości, dzięki której czytelnicy mogli obejrzeć zwiastun filmu.

W czwartek, 9 maja, w dzienniku Metro ukazało się półobłożenie reklamowe dystrybutora filmowego – firmy Disney – promujące wejście do kin nowego filmu Marvela „Iron Man 3”. Odbiorcy reklamy mieli unikalną okazję zobaczyć nie tylko plakat filmowy, ale również – dzięki wykorzystaniu nowych technologii – obejrzeć na swoich urządzeniach mobilnych 30 sekundowy zwiastun filmu. Aby zobaczyć nagranie, należy pobrać aplikację „Viuu” (AndroidiOS) uruchomić ją i nakierować swoje urządzenie mobilne na poniższy plakat.

To kolejna udana kampania reklamowa z wykorzystanie “Viuu”. Aplikacja została po raz pierwszy wykorzystana na potrzeby magazynu sieci Douglas w styczniowym wydaniu „Wysokich Obcasów”. W zeszłym miesiącu za jej pomocą wsparto wywiad z Lechem Wałęsą, który ukazał się w papierowym wydaniu „Magazynu Trójmiejskiego” dołączanego do “Gazety Wyborczej”.

 

Komentarze:

Comments

comments