Konkurs. Do wygrania 2 książki “E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka”

Łukasz Kłosowski

06-06-2018
Konkurs. Do wygrania 2 książki “E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka”

Mam dla Was 2 książki. „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” to najnowszy polski podręcznik na temat współczesnego marketingu internetowego.

– 22 wspaniałych autorów, 20 rozdziałów i 488 stron mamy nadzieję wartościowej i bardzo przydatnej, najświeższej wiedzy e-marketingowej – komentuje prof. Grzegorz Mazurek z Akademii Leona Koźmińskiego, pod którego redakcją książka została wydana. – Praktycznie, narzędziowo, przydatnie. Taki był cel – dla praktyków, dla studentów, dla wszystkich chcących poszerzyć swoje kompetencje z obszaru digital marketing – mówi.

To głośna ostatnio pozycja, bo dotyka szeroko pojętego marketingu internetowego, który praktycznie jest dzisiaj wszędzie i dotyczy każdego z nas. Jej najmocniejszym punktem jest to, że została napisana przez branżystów z takich firm jak: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail. Części z nich jest także wykładowcami akademickimi. Jednym z 20 rozdziałów jest rozdział o technologiach mobilnych w marketingu, autorstwa Tomasza Woźniaka z agencji Future Mind. Co więcej, każdy rozdział zawiera zestaw pytań, ćwiczeń oraz zagadnień do dyskusji.

Zatem, aby wygrać książkę, proszę w kilku zdaniach o uzasadnienie, dlaczego to właśnie Ty powinieneś ją dostać. Wygrają 2 najbardziej przekonujące uzasadnienia.

Uzasadnienia proszę słać na adres lukasz.klosowski@gomobi.pl do końca jutrzejszego dnia czyli do 7 czerwca.

Zwycięzcy zostaną poinformowani drogą mailową oraz zostaną ogłoszeni na stronie.

 

Komentarze:

Comments

comments