Letnia zabawa marketing SMS Lecha. Do wygrania wycieczki do Nowej Zelandii
Rozpoczęła się letnia loteria Lech Premium – w akcji “Wygraj Ice Safari na drugiej półkuli!” co tydzień można wygrać jeden z ośmiu wyjazdów do Nowej Zelandii oraz 100 przenośnych lodówek.
W trakcie wyprawy uczestnicy w środku lata będą uprawiać typowo zimowe sporty. Przewidziano skutery śnieżne, clif swing, off-road, rafting, loty helikopterem nad lodowcem czy snowtubing.
Aby wziąć udział w loterii trzeba kupić jedno opakowanie promocyjne piwa Lech i wysłać kod spod kapsla lub zawleczki – poprzez sms (koszt 62 grosze z VAT) lub poprzez stronę internetową Lecha.
fot. mobijoy!
Loterię marketing SMS wspierają materiały POS, reklama telewizyjna i działania w internecie.
Pomysłodawcą i organizatorem wykonawczym loterii “Ice Safari” jest agencja reklamowa Afekt. Mobijoy! odpowiada za komunikację SMS, z kolei agencja Artegence przygotowała stronę loterii na www.lech.pl oraz kampanię internetową i zakładkę “Ice Safari” na profilu marki na Facebook’u. Autorem kampanii TV jest agencja McCann Erickson. Planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom.
Komentarze:
Comments