Looksoft z dewelopera aplikacji zmienia charakter na agencyjny

Łukasz Kłosowski

16-02-2012
Looksoft z dewelopera aplikacji zmienia charakter na agencyjny

Looksoft rozwija działalność i przekształca się w agencję marketingu mobilnego. Firma oferuje reklamodawcom kompleksową obsługę w zakresie wykorzystania aplikacji i rozwiązań mobilnych do promocji i budowania wizerunku marki na rynku.

Dotychczas Looksoft specjalizował się w tworzeniu aplikacji mobilnych o charakterze rozrywkowym, użytkowym i biznesowym. Obecnie producent rozszerza działalność o realizację projektów pozwalających na zastosowanie aplikacji mobilnych w strategii marketingowej. Agencja udostępnia pełną gamę usług od przygotowania koncepcji, przez wykonanie po promocję w sieci. Doradza jak nawiązać interakcję z konsumentem i zaangażować go bezpośrednio w relacje z marką i zajmuje się rozpowszechnianiem aplikacji na rynku. Dodatkowo przy współpracy ze sprawdzonymi partnerami wspiera obsługę kampanii reklamowych w mobilnym internecie.

– Nasza gra brandingowa “Serce i Rozum” (więcej na jej temat w tym miejscu) przygotowana na zlecenie Telekomunikacji Polskiej, została pobrana w ciągu 2 miesięcy przez 300 tys. użytkowników. Dowodzi to, że aplikacja mobilna jest już dziś skutecznym narzędziem marketingu. Dlatego warto zainwestować część budżetów reklamowych w mobile – podkreśla Łukasz Makowski, prezes zarządu Looksoft. – W efektywnym wykorzystaniu aplikacji mobilnych do promocji marki na rynku liczy się pomysł i wykonanie. Nasza agencja posiada zarówno wieloletnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji, jak i kompetencje w zakresie zastosowania ich w strategii marketingowej firmy – dodaje.

Do realizacji projektów marketingowych spółka powołała dedykowany zespół, w którym pracuje obecnie kilkanaście osób odpowiedzialnych za programowanie, wykonanie kreacji, projektowanie graficzne. W ciągu najbliższych miesięcy firma planuje zwiększyć zatrudnienie o kolejnych pracowników.

150 aplikacji na koncie

Looksoft dysponuje zaawansowaną technologią mobilną, ma na koncie ponad 150 aplikacji mobilnych i realizuje średnio 20 projektów rocznie. Swoim klientom firma proponuje wykonanie gier i aplikacji mobilnych wykorzystujących najnowsze trendy jak np. grywalizacja oraz technologie, czyli fotokody, czy geolokalizacja.

– Widzimy, że coraz więcej polskich marketerów dostrzega potencjał mobilnego kanału komunikacji, jednak dopiero szukają informacji, jak można go wykorzystać. Zdarzają się pytania, czy opublikowanie aplikacji na App Store coś kosztuje, albo na jakie urządzenia zrobić aplikację, aby trafić do grupy docelowej. Dlatego oferujemy kompleksowe podejście do obecności w mediach mobilnych. Tym samym pomagamy zwiększyć sprzedaż i wzmocnić wizerunek brandu – dodaje prezes Looksoft.

Komentarze:

Comments

comments