Marek Rolf kierownikiem działu sprzedaży w AdTotal
Rolf zastąpił na tym stanowisku Szymona Szmigla, który z końcem maja br. rozstał się z firmą.
Do jego głównych zadań będzie należało m.in. realizowanie budżetów i planów sprzedaży sieci, przygotowywanie propozycji nowych produktów od strony sprzedażowej i ich wycena, opracowywanie zmian w cenniku produktów reklamowych AdTotal, a także analiza rynku reklamy internetowej oraz zapotrzebowania na nowe produkty.
Marek Rolf jest związany z branżą reklamy digital od pięciu lat. Swoją karierę zawodową rozpoczął jako Interactive Media Planner w Zed Digital, komórce interaktywnej domu mediowego ZenithOptimedia Group. W roku 2009 awansował na stanowisko Interactive Buying Supervisor, a następnie Interactive Buying Manager. Studiował marketing i zarządzanie na Politechnice Warszawskiej.
fot. Wirtualna Polska
AdTotal jest siecią reklamową Wirtualnej Polski i zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej w serwisach internetowych oraz mobilnych (np. mini.wp.pl, wap.orange, nokia.mobile). W ofercie sieci znajdują się również bankomaty i ekrany LCD.
Komentarze:
Comments