Marek Rolf kierownikiem działu sprzedaży w AdTotal

Łukasz Kłosowski

05-08-2011
Marek Rolf kierownikiem działu sprzedaży w AdTotal

Rolf zastąpił na tym stanowisku Szymona Szmigla, który z końcem maja br. rozstał się z firmą.

Do jego głównych zadań będzie należało m.in. realizowanie budżetów i planów sprzedaży sieci, przygotowywanie propozycji nowych produktów od strony sprzedażowej i ich wycena, opracowywanie zmian w cenniku produktów reklamowych AdTotal, a także analiza rynku reklamy internetowej oraz zapotrzebowania na nowe produkty.

Marek Rolf jest związany z branżą reklamy digital od pięciu lat. Swoją karierę zawodową rozpoczął jako Interactive Media Planner w Zed Digital, komórce interaktywnej domu mediowego ZenithOptimedia Group. W roku 2009 awansował na stanowisko Interactive Buying Supervisor, a następnie Interactive Buying Manager. Studiował marketing i zarządzanie na Politechnice Warszawskiej.

fot. Wirtualna Polska

AdTotal jest siecią reklamową Wirtualnej Polski i zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej w serwisach internetowych oraz mobilnych (np. mini.wp.pl, wap.orange, nokia.mobile). W ofercie sieci znajdują się również bankomaty i ekrany LCD.

Komentarze:

Comments

comments