Marketing SMS od Blue Media dla Taurona

Łukasz Kłosowski

20-09-2012
Marketing SMS od Blue Media dla Taurona

Sopocka firma Blue Media zwyciężyła w przetargu na świadczenie obsługi multimedialnych serwisów SMS i e-mail dla producenta energii elektrycznej firmy Tauron.

Początkowo firma dostarczać będzie od 10 tys. do 110 tys. krótkich wiadomości tekstowych miesięcznie, a w przyszłości także e-maile.

Serwis SMS i e-mail dla klientów Taurona będzie systemem komunikacji działającym w dwóch kierunkach. Poprzez SMS klienci będą mogli na przykład skorzystać z ofert i promocji przygotowywanych przez spółkę. Również przez SMS przesyłane im będą kody autoryzacji i potwierdzenia wykonanych czynności.

Serwis SMS obsługiwany będzie przez jeden krótki numer kontaktowy: 4445. Za wysłanie wiadomości SMS klient zapłaci standardową cenę, zgodną z cennikiem operatora swojej sieci komórkowej. Wszystkie otrzymywane wiadomości są bezpłatne.

– Największą zaletą tego rodzaju komunikacji będzie jej dwukierunkowość – mówi Paweł Borkowski, zastępca dyrektora Departamentu Contact Center w spółce Tauron. – Zamiast oczekiwać na połączenie, klienci będą mogli wysłać SMS z prośbą o kontakt, a my oddzwonimy. Dzięki zgłoszeniom SMS zyskamy pewność, że każdy klient otrzyma informacje, których potrzebuje – wyjaśnia Borkowski.

Firma Blue Media dostarcza miesięcznie ponad 15 mln krótkich wiadomości tekstowych na zlecenie swoich klientów i w ramach projektów własnych. Są to m.in. wiadomości zawierające komunikaty marketingowe oraz kody do autoryzacji w instytucjach finansowych.

Komentarze:

Comments

comments