mBank promuje bankowość mobilną z wykorzystaniem fotokodu

Łukasz Kłosowski

11-08-2011
mBank promuje bankowość mobilną z wykorzystaniem fotokodu

Każdy, kto przez najbliższe dwa miesiące skorzysta z bankowości mobilnej mBanku weźmie udział w konkursie “Tu byłem w mBanku”.

Aby wziąć udział w konkursie trzeba zalogować się mobilnie w mBanku, a następnie przesłać zdjęcie lub film prezentujące nietypowe lub zabawne miejsce, gdzie korzystało się z nowej usługi.

To kolejna inicjatywa promująca korzystanie z mobilnej wersji serwisu transakcyjnego (m.mbank.pl). W ramach działań promocyjnych przygotowano także nowy spot kinowy, który do końca sierpnia będzie emitowany w kinach sieci Cinema City, IMAX, Helios i Kinoplex.

Przygotowane w ramach konkursu prace można przesyłać do 30 września br. na adres konkurs@mbank.pl. Na autorów najciekawszych projektów czeka tysiąc nagród, a wśród nich m.in. smartfony HTC Wildfire S, słuchawki Sennheiser oraz akcesoria do telefonów komórkowych.

Promując bankowość mobilną mBank po raz pierwszy wykorzystuje metodę QR kodów (fotokodów), które po zeskanowaniu przez telefon komórkowy umożliwiają szybkie i wygodne przejście na mobilną stronę konkursową.

fot. mBank

Dodatkowo, konkurs będzie promowany na 710 citylightach w największych miastach, na naklejkach w kinach sieci Cinema City oraz w serwisie mBanku.

Komentarze:

Comments

comments