Mobile rectangle – największy format reklamowy dostępny w serwisach mobilnych grupy Gazeta.pl
Jak podaje Gazeta.pl mobile rectangle będzie szczególnie użyteczny do działań wizerunkowych. Jako pierwszy skorzystał z niego Nissan.
– W mobilnym internecie reklamodawca ma niewiele czasu, aby przyciągnąć uwagę konsumentów. Mobile rectangle, który jest bardzo dużym formatem, pozwala na zaprezentowanie produktu łącznie z dodatkowymi informacjami o nim, np. ceną, co odpowiada na potrzebę konsumentów, czyli informację tu i teraz – mówi Krzysztof Beniowski, szef HandyNet, mobilnej sieć reklamowej należącej do Agory.
Dzięki dużej powierzchni (300×250 pikseli w wersji podstawowej, z możliwością skalowania do wielkości ekranu danego urządzenia) reklamodawca może zamieścić w formacie więcej istotnych informacji o produkcie.
Z nowego formatu reklamowego jako pierwsza skorzystała firma Nissan, której kampania w serwisach grupy Gazeta.pl ruszyła 13 lutego br. i można ją zobaczyć m.in. w serwisach mobilnych Gazeta.pl, Wyborcza.pl czy Moto.pl.
Format mobile rectangle dostępny jest w ofercie biura reklamy Gazeta.pl oraz sieci HandyNet, która świadczy też usługi w zakresie tworzenia kreacji.
HandyNet posiada też w ofercie takie formaty jak: large bannery, bannery w aplikacjach, artykuły sponsorowane na stronach mobilnych, sponsoring aplikacji, reklamę SMS/MMS.
Komentarze:
Comments