Mobilepoint ma sposób na badanie efektywności aplikacji i fotokodów

Łukasz Kłosowski

27-04-2012
Mobilepoint ma sposób na badanie efektywności aplikacji i fotokodów

Agencja marketingu mobilnego Mobilepoint wprowadziła na rynek rozwiązanie pozwalające na kompleksową analizę aktywności marketingowych internautów w urządzeniach przenośnych – CoMoDa.

Narzędzie pozwala na automatyczną lub półautomatyczną implementację skryptów monitorujących poszczególne aktywności użytkowników w obrębie dowolnej aplikacji. Do takich aktywności mogą się zaliczać otwarcia bądź odwiedziny poszczególnych sekcji danej aplikacji, przyciśnięcia butonów w obrębie aplikacji a nawet dokonanie zakupu bądź rejestracji.

– Unikalną wartością w stosunku do konkurencyjnych rozwiązań dostępnych na rynku jest monitoring zarówno akcji dokonywanych online jak i tych dokonywanych offline, bez aktywnego połączenia z internetem – podaje Joanna Filipkowska, PR manager Mobilepoint.

W przypadku tych ostatnich informacje są buforowane na urządzeniu użytkownika i przesyłane do serwera monitorującego przy najbliższym połączeniu z onternetem.  – Informacje pozyskane dzięki CoMoDa są bardzo przydatne w kontekście analizy efektywności kampanii reklamowej jak i optymalizacji samej aplikacji pod kątem tzw. User Experience – dodaje. Obsługiwane platform to iOS, Android, Windows Phone, Symbian oraz BlackBerry.

Monitoring kampanii fotokodowej

CoMoDa pozwala na zintegrowanie kampanii offline z aktywnościami online w szczególności na urządzeniach mobilnych. Pozwala to marketerom na poszerzenie wiedzy o tym kto, kiedy, gdzie na jakim urządzeniu odczytuje fotokody. Dane dostarczone z systemu dają możliwość pełnej integracji danych w obrębie całej kampanii.

CoMoDa jest kompleksowym rozwiązaniem z dziedziny monitoringu aktywności marketingowych i jako takie jest w stanie dostarczać wiele informacji z obszarów do tej pory nie analizowanych pod względem użyteczności bądź efektywności inwestycji reklamowych.

Agencja marketingu mobilnego Mobilepoint podaje, że produktem jest już zainteresowanych kilka firm, w tym firm zagranicznych.

Komentarze:

Comments

comments