Mobilvi sprzedaje reklamy na iPada

Łukasz Kłosowski

20-04-2011
Mobilvi sprzedaje reklamy na iPada

Sieć reklamy mobilnej Mobilvi rozpoczęła emisję reklam specjalnie dopasowanych do ekranów iPadów. Pierwszy skorzystał z niej Saab.

Użytkownicy iPadów to precyzyjny target reklamowy. Dlatego Mobilvi udostępniła reklamodawcom kreacje dedykowane urządzeniom mobilnym. W ofercie są bannery o wielkości dopasowanej do ekranów iPadów (728 x 90) oraz dedykowany landing page. Premiera usługi odbyła się przy okazji kwietniowej kampanii reklamowej marki Saab. Celem działań było zaprezentowanie konsumentom oferty specjalnej nowego modelu 9-5.

– Zdecydowaliśmy się zaproponować nowe formaty reklam, bo na rynku jest coraz więcej iPadów, a posiadacz tego prestiżowego urządzenia jest dobrze dopasowany do grupy docelowej Saaba – powiedział Lucjan Exner, dyrektor marketingu Mobilvi.

Szacuje się, że na rynku jest kilkadziesiąt tysięcy tabletów firmy Apple. Po premierze iPada 2 ich liczba ma zwiększyć się kilkukrotnie.

Komentarze:

Comments

comments