Motor-Presse Polska powierza Optizen Labs sprzedaż reklam w wydaniach cyfrowych

Łukasz Kłosowski

07-08-2015
Motor-Presse Polska powierza Optizen Labs sprzedaż reklam w wydaniach cyfrowych

Motor-Presse Polska, wydawca m.in. Men’s Health i Women’s Health, przekaże swoje cyfrowe wydania do wyłącznej obsługi reklamowej firmie Optizen Labs. Jest kolejnym wydawcą, który zdecydował się na takie rozwiązanie, w zeszłym miesiącu podobną decyzję podjął RASP.

– Mocno wierzymy w rozwój cyfrowej prasy, dlatego cały czas inwestujemy w rozwój naszych tytułów w tym kanale. Jesteśmy przekonani, że rynek powoli dojrzewa do tego, by traktować cyfrową prasę jako autonomiczne medium. Dlatego właśnie wiążemy się mocniej z partnerem, który zarówno rozumie potrzeby wydawcy, jak i doskonale zna mechanizmy, które rządzą rynkiem cyfrowym. Potrzebujemy silnego partnera, który pomoże nam przejść przez proces usamodzielniania się tego medium i cieszymy się, że Optizen Labs wzięło na siebie rolę moderatora zmian i agregatora rynku reklamowego – mówi Krzysztof Komar, prezes zarządu Motor-Presse Polska.

– Zdajemy sobie sprawę z tego, że rynek reklamowy w cyfrowej prasie jest dopiero na etapie kształtowania się. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą, która całą swoją energię koncentruje na rozwoju tego kanału komunikacji. Taki podział zadań wydaje nam się naturalny i najbardziej efektywny, dzięki temu każdy z podmiotów może się skupić na tej części biznesu, którą rozumie najlepiej. My nadal będziemy rozwijać wartościowy kontent, a Optizen Labs będzie odpowiedzialny za jego monetyzację w wersji cyfrowej – dodaje Maciej Musiał, szef biura reklamy w Motor-Presse Polska.

– Wydania cyfrowe gazet i magazynów zaczynają pełnić rolę samodzielnego źródła informacji i są jako takie coraz częściej dostrzegane przez reklamodawców i media plannerów. Ale sposób ich funkcjonowania istotnie różni się od tego, w jaki sposób działa tradycyjna prasa. Staramy się więc przekonać wydawców do myślenia o ich sprzedaży odrębnie od wydań drukowanych. Stąd nasze starania zmierzające do wypracowania standardów dla tego rynku i cieszymy się, że kolejni wydawcy włączają się w naszą inicjatywę – podsumowuje Jacek Czynajtis, CEO Optizen Labs.

Komentarze:

Comments

comments