Nagrody w konkursie Innovation 2018 wręczone

GoMobi.pl

24-04-2018
Nagrody w konkursie Innovation 2018 wręczone

23 kwietnia, podczas tegorocznej Gali Innovation 2018, w Reducie Banku Polskiego w Warszawie, Jury pod przewodnictwem Ranity Sobańskiej, członka zarządu OTCF SA i dyrektor kreatywnej marki 4F, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2018. 

Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media.

Złote statuetki otrzymali:

W kategorii Innowacyjny biznes:
Idea Bank oraz Hand Made (współzgłaszający) za kampanię „Idea Hub Express – innowacyjna placówka bankowa” w podkategorii Usługa
Dragon Rogue za kampanię „Inna Bajka. Superfood na co dzień” w podkategorii Produkt.
Performics oraz Spark Foundary (współzgłaszający) za „Nowy model sprzedażowy kart kredytowych” w podkategorii Model biznesowy.
Grey Worldwide Warszawa za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Model Biznesowy.
Havas Media Group za „Tankuj24” w podkategorii E-commerce/M-commerce

W kategorii Innowacyjne doświadczenie – Kampanie komercyjne:
Gong za „Tymbark Funbot” w podkategorii Content.

W kategorii Innowacyjne doświadczenie – Kampanie społeczne:
Grey Worldwide Warszawa za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Design,
Saatchi & Saatchi IS za „War On Cancer” w podkategorii Content,
Saatchi & Saatchi IS za „War On Cancer” w podkategorii UX.

W kategorii Innowacyjne media – Działania komercyjne:
AMS za „Dynamic Backlight – outdoorowy gif w przestrzeni miasta” w podkategorii Formaty mediowe i/lub reklamowe,
Publicis Media za „TeleBot dla Credit Agricole” w podkategorii Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne,
Gong za „Tymbark Funbot” w podkategorii Touchpoint.

W kategorii Innowacyjne media – Działania społeczne

Grey Worldwide Warszawa za „Kartka wentylacyjna” w podkategorii Touchpoint.

Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja Grey Worldwide Warszawa. Tytuł innowacyjnej agencji mediowej roku otrzymały: Initiative Media Warszawa, Minshare Polska, oraz OMD. Wśród klientów w rankingu Innovation 2018 dwie firmy zajęły pierwsze miejsca zyskując tym samym tytuł najbardziej innowacyjnych i są to: Idea Bank oraz AMS.

Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. GoMobi.pl był patronem mediowym tego wydarzenia.

Pełna lista nagrodzonych poniżej

NAGRODA Nazwa zwyczajowa Nazwa firmy współzgłaszającej Kategoria Podkategoria Podpodkategoria Tytuł kampanii Klient Produkt
SREBRO zapakuj.to Kampania/działanie komercyjne 1. INNOWACYJNY BIZNES USŁUGA Aplikacja Mobilna Packhelp AR Mobile App Packhelp Kreator opakowań
ZŁOTO Idea Bank Hand Made Kampania/działanie komercyjne 1. INNOWACYJNY BIZNES USŁUGA Idea Hub Express – innowacyjna placówka bankowa Idea Bank Idea Hub Express
ZŁOTO Dragon Rouge Kampania/działanie komercyjne 1. INNOWACYJNY BIZNES PRODUKT INNA BAJKA. Superfood na co dzień. Aybioo Sp. z o.o. INNA BAJKA
SREBRO Webbiz Kampania/działanie komercyjne 1. INNOWACYJNY BIZNES E-COMMERCE/M-COMMERCE i-Webbiz x i-Webbiz
BRĄZ Touchideas Red8 Advertising Kampania/działanie komercyjne 1. INNOWACYJNY BIZNES PRODUKT Konto Jakie Chcę Bank Zachodni WBK konto osobiste
SREBRO Grey Worldwide Warszawa Kampania/działanie społeczne 1. INNOWACYJNY BIZNES PRODUKT Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów Fundacja Rak’n’Roll piwo bezalkoholowe „KRS 0000 338 803”
ZŁOTO Performics Spark Foundry Kampania/działanie komercyjne 1. INNOWACYJNY BIZNES MODEL BIZNESOWY Nowe model sprzedażowy kart kredytowych Citi Handlowy karta kredytowa Citibank
SREBRO Saatchi & Saatchi IS Kampania/działanie społeczne 1. INNOWACYJNY BIZNES PRODUKT Papier, który ratuje pszczoły Miejskie pszczoły Bee Saving Paper
ZŁOTO Havas Media Group Kampania/działanie komercyjne 1. INNOWACYJNY BIZNES E-COMMERCE/M-COMMERCE Tankuj24 UNIMOT S.A aplikacja mobilna
NOMINACJA Volkswagen Group Polska Kampania/działanie komercyjne 1. INNOWACYJNY BIZNES MODEL BIZNESOWY Volkswagen Home Volkswagen Group Polska Automotive
BRĄZ K2 Media K2 Kampania/działanie komercyjne 2. INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE UX Chatbot w loterii Desperadosa Grupa Żywiec Desperados
BRĄZ VML Poland Kampania/działanie komercyjne 2. INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE CONTENT EB x Ten Typ Mes – 360° LIVE Grupa Żywiec EB
BRĄZ Agencja Warszawa Kampania/działanie komercyjne 2. INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE INNE IKEA Po Sąsiedzku IKEA Retail sklep IKEA Lublin
SREBRO Mindshare GREY GROUP POLAND Kampania/działanie komercyjne 2. INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE CONTENT mBank: Razem Najlepiej mBank mBank member get member
SREBRO dentsuaegis Isobar Poland Group; Carat Kampania/działanie komercyjne 2. INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE EVENT NMD VR Tokyo Tour adidas NMD
BRĄZ FCB Bridge2fun Kampania/działanie komercyjne 2. INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE UX Smart Bell AXA Polska Smart Bell
ZŁOTO GONG Kampania/działanie komercyjne 2. INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE CONTENT Tymbark Funbot Grupa Maspex Sp. z o.o. Sp.k. Napoje Tymbark
ZŁOTO AMS Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA FORMATY MEDIOWE I/LUB REKLAMOWE Dynamic Backlight – outdoorowy gif w przestrzeni miasta AMS Dynamic Backlight
SREBRO POLITYKA Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA APLIKACJE I PLATFORMY Fiszki Polityki – innowacyjna aplikacja informacyjna

0

Fiszki Polityki – aplikacja mobilna
SREBRO New Amsterdam Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA TOUCHPOINT Immersyjna przestrzeń sprzedaży biura nieruchomości Echo Investment Wystawa: część historyczna: aplikacje multimedialne; Inwestycja: część sprzedażowa: interaktywna makieta 3D, okulary VR, aplikacja mobilna, multi-touch screen, Microsoft Kinect
BRĄZ MediaCom Warszawa Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA SMART USE OF DATA Influence Power Index multibrand Influence Power Index
BRĄZ MediaCom Warszawa FantasyExpo Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA TOUCHPOINT Izako Boars The Coca-Cola Company Sprite
BRĄZ OMD Websensa Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA ALGORYTMY I NARZĘDZIA OPTYMALIZACYJNE Kiedy i gdzie mam smaka na maka,czyli McDonald’s czyta Instagrama. McDonald’s Image Recognition- analiza obrazu
BRĄZ Initiative Media Reprise, InMobi Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA ALGORYTMY I NARZĘDZIA OPTYMALIZACYJNE Orange Finanse mierzy pełną ścieżkę użytkownika! Orange Polska Orange Finanse
BRĄZ Gameset Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA TOUCHPOINT Oszczędź kurę! Oszczędzaj z kurą! BGŻ BNP Paribas Konto Optymalne i aplikacja GOmobile.
SREBRO Studio Filmowe OTO Kampania/działanie społeczne 3. INNOWACYJNE MEDIA FORMATY MEDIOWE I/LUB REKLAMOWE 24h LIVE Stream Play dla WOŚP PLAY 24h LIVE Stream Play dla WOŚP
ZŁOTO Grey Worldwide Warszawa Kampania/działanie społeczne 1. INNOWACYJNY BIZNES MODEL BIZNESOWY Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów Fundacja Rak’n’Roll piwo bezalkoholowe „KRS 0000 338 803”
BRĄZ Saatchi & Saatchi IS Kampania/działanie komercyjne 2. INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE UX Accessibility Project – making eCommerce content accessible to all Procter & Gamble Ambi Pur
BRĄZ VML Poland Kampania/działanie komercyjne 2. INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE EVENT EB x Ten Typ Mes – 360° LIVE Grupa Żywiec EB
ZŁOTO Grey Worldwide Warszawa Kampania/działanie społeczne 2. INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE DESIGN Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów Fundacja Rak’n’Roll piwo bezalkoholowe „KRS 0000 338 803”
SREBRO VML Poland Samsung Polska  Kampania/działanie komercyjne 2. INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE CONTENT The Missed Spaceflight Samsung Polska  Samsung Galaxy S8 wraz z Samsung Gear VR
ZŁOTO Saatchi & Saatchi IS Kampania/działanie społeczne 2. INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE CONTENT War On Cancer Fundacja Onkologiczna Alivia Działalność statusowa Fundacji, fundrising
ZŁOTO Saatchi & Saatchi IS Kampania/działanie społeczne 2. INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE UX War On Cancer Fundacja Onkologiczna Alivia Działalność statusowa Fundacji, fundrising
SREBRO Grey Worldwide Warszawa Kampania/działanie komercyjne 2. INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE UX Wypożyczalnia Choinek Volvo Volvo Car Poland Wypożyczalnia Choinek Volvo
BRĄZ VML Poland Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA FORMATY MEDIOWE I/LUB REKLAMOWE EB x Ten Typ Mes – 360° LIVE Grupa Żywiec EB
SREBRO Agencja Warszawa Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA TOUCHPOINT IKEA Po Sąsiedzku IKEA Retail sklep IKEA Lublin
ZŁOTO Grey Worldwide Warszawa Kampania/działanie społeczne 3. INNOWACYJNE MEDIA TOUCHPOINT Kartka wentylacyjna Pepco, Lewiatan, Złote Tarasy reklama antyczadowa
BRĄZ Mindshare GREY GROUP POLAND Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA FORMATY MEDIOWE I/LUB REKLAMOWE mBank: Razem Najlepiej mBank mBank member get member
SREBRO OMD DDB&tribal Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA TOUCHPOINT McDonald’s Śniadania McDonald’s Śniadania
BRĄZ Grey Worldwide Warszawa Kampania/działanie społeczne 3. INNOWACYJNE MEDIA TOUCHPOINT Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów Fundacja Rak’n’Roll piwo bezalkoholowe „KRS 0000 338 803”
SREBRO Initiative Media Reprise, InMobi Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA SMART USE OF DATA Orange Finanse mierzy pełną ścieżkę użytkownika! Orange Polska Orange Finanse
ZŁOTO Publicis Media Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA ALGORYTMY I NARZĘDZIA OPTYMALIZACYJNE TeleBot dla Credit Agricole Credit Agricole Telebot
SREBRO VML Poland Samsung Polska  Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA TOUCHPOINT The Missed Spaceflight Samsung Polska  Samsung Galaxy S8 wraz z Samsung Gear VR
ZŁOTO GONG Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA TOUCHPOINT Tymbark Funbot Grupa Maspex Sp. z o.o. Sp.k. Napoje Tymbark
SREBRO Saatchi & Saatchi IS Kampania/działanie społeczne 3. INNOWACYJNE MEDIA APLIKACJE I PLATFORMY War On Cancer Fundacja onkologiczna Alivia Działalność statusowa Fundacji, fundrising
BRĄZ Grey Worldwide Warszawa Kampania/działanie komercyjne 3. INNOWACYJNE MEDIA TOUCHPOINT Wypożyczalnia Choinek Volvo Volvo Car Poland Wypożyczalnia Choinek Volvo

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments