Nissan w nietypowy sposób reklamuje model JUKE w mobilnej wersji Onetu

Łukasz Kłosowski

10-05-2012
Nissan w nietypowy sposób reklamuje model JUKE w mobilnej wersji Onetu

Kampania składa się z dwóch elementów – komercyjnego magazynu oraz form rich-mediowych.

Magazyn umieszczony na stronie głównej mobilnej wersji Onetu (m.onet.pl) składa się z siedmiu klikalnych artykułów oraz umieszczonego w jednym z nich materiału wideo. W zależności od urządzenia mobilnego, magazyn można przesuwać w prawo lub w lewo, równocześnie mając możliwość powrotu do komunikatu reklamowego.

Kreację wspiera kampania odsłonowa rich-media dopasowana do smartfonów, jak i tabletów. Banner mobile po kliknięciu otwiera warstwę, na której umieszczono reklamowany model samochodu. Użytkownik po jego przesunięciu w prawo lub lewo, może obejrzeć sylwetkę Nissana JUKE z każdej strony. Ze strony można przejść do serwisu internetowego producenta lub do dedykowanej strony, gdzie można umówić się na jazdę testową.

– Oferując niestandardową kampanię odpowiadamy na coraz większe zapotrzebowanie na niestandardową reklamę w obszarze mobile. Duża, interaktywna reklama umieszczona na stronie głównej mobilnej wersji Onet jest idealna do działań wizerunkowo-informacyjnych. Ponadto nie zamykamy się na nowe rozwiązania. Produkt reklamowy w tym segmencie rozwija się tak szybko, jak cały mobilny rynek na świecie – mówi Magdalena Milewska, kierownik zespołu sprzedaży specjalnej w grupie Onet.

fot. Onet

Komentarze:

Comments

comments