Nowa agencja marketingu mobilnego na polskim rynku

Łukasz Kłosowski

12-07-2012
Nowa agencja marketingu mobilnego na polskim rynku

Piotr Krauschar oraz Maciej Sypniewski powołują do życia nową na polskim rynku agencję marketingu mobilnego o nazwie Mobberry.

Krauschar i Sypniewski zdobywali doświadczenie współpracując z dużymi międzynarodowymi firmami w Polsce, w USA, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Czechach oraz na Węgrzech.

– Będziemy oferować pełną obsługę jeśli chodzi o marketing mobilny. Od strategi, poprzez prace koncepcyjne, doradztwo strategiczne aż po wykonanie aplikacji. Chcemy aby klient dostał pełną usługę – od analizy potrzeb, poprzez określenie najlepiej pasujących do strategii marki rozwiązań, aż po realizację i wdrożenie – mówi Piotr Krauschar.

Ambicją Mobberry jest realizowanie takich działań, które pozwolą na wykorzystanie nie tylko kanału mobilnego, ale również jego połączenia z socialem, offlinem czy geolokalizacją.

Mobberry podaje, że realizuje już kampanie z wykorzystaniem QR kodów oraz rzeczywistości rozszerzonej.

Komentarze:

Comments

comments