Nowa mobilna poczta Onetu już dostępna

Łukasz Kłosowski

03-07-2012
Nowa mobilna poczta Onetu już dostępna

Po zakończeniu zamkniętych testów wśród blogerów i użytkowników Grupa Onet.pl udostępniła publicznie nową mobilną pocztę oraz rozpoczęła kampanię reklamową produktu.

Mobilna poczta to kolejny w ostatnich miesiącach produkt Onetu przystosowany całkowicie pod względem wyglądu i funkcjonalności do korzystania na urządzeniach przenośnych.

Komunikacja nowej mobilnej poczty Onetu podkreśla kluczowe cechy produktu takie jak wyjątkową wygodę obsługi, prostotę i przyjazność, szybkość działania oraz dopracowany wygląd i funkcjonalność. W reklamie wykorzystano również informację, że 80 procent z użytkowników testujących produkt zadeklarowało, że będzie korzystać z nowej mobilnej poczty Onetu podczas wakacyjnych wyjazdów.

W ramach akcji reklamowej wykorzystywane są dwa 30-sekundowe spoty radiowe emitowane w Radio ZET, RMF i w stacjach z Grupy TIME; szereg kreacji internetowych w serwiach NK, GG, na stronach sieci IDMnet oraz działania autopromocyjne na Onecie. Przygotowanie kampanii wprowadzającej powierzono agencji Unia Interactive, która odpowiadała za przygotowanie kreacji i produkcję kampanii. Za planowanie mediów odpowiadał Starcom a zakupu mediów dokonał samodzielnie dział marketingu i komunikacji Grupy Onet.pl

Wcześniej dostęp do zamkniętej wersji beta otrzymali branżowi blogerzy i eksperci, którzy również testowali produkt według własnych, autorskich scenariuszy testowych. Wnioski z testów zostaną wykorzystane w procesie dalszego rozwoju produktu.

Mobile first

Podobnie jak inne produkty i usługi mobilne Onetu, także nowa mobilna poczta wykorzystuje zaawansowane możliwości HTML5 i jest tworzona w oparciu o technologię Mobile First Responsive Design, co oznacza, że jej wygląd dostosowuje się automatycznie do możliwości ekranu.

– Z mobilnej wersji naszej poczty można teraz korzystać w zasadzie na każdym urządzeniu przenośnym podłączonym do internetu wyposażonym w przeglądarkę internetową, niezależnie od tego czy jest to tablet, smartfon, telewizor czy konsola do gier. Realizujemy w ten sposób strategię dostępności treści i usług Onetu na wszystkich możliwych urządzeniach, kładąc nacisk na maksymalną wygodę obsługi i przyjazny wygląd – mówi Bartłomiej Zarębski, dyrektor działu produktu technologicznego w Onecie.

Komentarze:

Comments

comments