Nowa sieć reklamy mobilnej adrino

Łukasz Kłosowski

24-12-2012
Nowa sieć reklamy mobilnej adrino

Wystartowała nowa mobilna sieć reklamowa adrino specjalizująca się w kompleksowej obsłudze kampanii mobilnych. W ofercie sieci znajdują się przede wszystkim produkty i rozwiązania dla reklamodawców oraz unikalne produkty dla wydawców serwisów mobilnych i właścicieli aplikacji.

Dla reklamodawców sieć udostępnia zaawansowany kreator reklam Rich Mediowych, pakiet rozwiązań analitycznych a także rozwiązania z zakresu mobilnych kuponów zarówno dla dużych, sieciowych klientów jak i małych lokalnych firm.

Równie szeroką ofertę sieć zaprezentowała do wydawców. Podstawowymi benefitami są narzędzia umożliwiające zbadanie liczby użytkowników i ich demografię oraz program promocyjny dla deweloperów aplikacji pozwalający na wyróżnienie się wśród setek tysięcy konkurencyjnych aplikacji dostępnych na rynku. Dodatkowym autem sieci jest oferta dla witryn nieposiadających obecnie swoich serwisów dostosowanych do ekranów telefonów komórkowych.

Sieć obecnie realizuje już pierwsze kampanie m.in. dla Mastercard i Old Spice.

– Tworząc nowy niezależny projekt na rynku reklamy mobilnej skupialiśmy się na tym, aby nie stać się kolejną firmą sprzedającą banery, ale abyśmy mogli oferować kompleksowe rozwiązania reklamowe oparte o technologie i nasze doświadczenie rynkowe. Przyszłość reklamy mobilnej jest w skutecznym połączeniu możliwości, jakich dostarcza dziś technologia z umiejętnym zapewnianiem klientom konkretnych efektów ich działań marketingowych – mówi Grzegorz Chyliński, zarządzający siecią (wcześniej zarządzał projektem agencji marketingu mobilnego Mobiserve).

Komentarze:

Comments

comments