Nowa strategia reklamowa HTC – rekomendacje znajomych (wideo)

Łukasz Kłosowski

03-04-2012
Nowa strategia reklamowa HTC – rekomendacje znajomych (wideo)

Pod koniec marca br. ruszyła nowa, zintegrowana kampania promocyjna HTC pod hasłem “Rekomendowany przez…”. Nowa strategia opiera się na przeświadczeniu, że najbardziej wiarygodne są prawdziwe rekomendacje ich użytkowników wynikające z osobistych doświadczeń.

Dlatego w reklamach HTC zamiast gwiazd i celebrytów będziemy odtąd widzieć wyłącznie zwykłych użytkowników smartfonów poddających je testom w realnych warunkach.

Zgodnie z nową strategią HTC “Rekomendowany przez…” HTC będzie zbierać i wykorzystywać rekomendacje osób opowiadających swoją przygodę z telefonem HTC. Testy i recenzje konsumenckie użyte w kampanii komunikacyjnej mają zainspirować konsumentów w 40 krajach do podzielenia się własnymi doświadczeniami z używania urządzeń HTC. W tym celu ponad tysiąc telefonów trafi w ręce fanów marki oraz zwykłych konsumentów.

Projekt ten nagłośniony zostanie poprzez kampanię internetową i działania PR. Osoby, w których ręce trafią nowe telefony, proszeni będą o podzielenie się swoimi doświadczeniami z ich użytkowania poprzez media społecznościowe oraz o osobiste rekomendacje.

Kampania “Rekomendowany przez” wpłynie także na model współpracy z sieciami handlowymi umożliwiając sprzedawcom i ich klientom testowanie telefonów serii HTC One i wykorzystując ich rekomendację w celu promocji sprzedaży. Przekaz kreatywny kampanii w punktach handlowych również będzie podkreślać, że produkt jest rekomendowany przez samych użytkowników.

Pierwsza z serii reklam grana jest od dzisiaj w kinach.
http://www.youtube.com/watch?v=8yMuu2QG9ss

Komentarze:

Comments

comments