Nowe expandowane formaty reklamowe w ofercie HandyNet

Łukasz Kłosowski

27-11-2012
Nowe expandowane formaty reklamowe w ofercie HandyNet

W ofercie biura reklamy sieci HandyNet oraz grupy Gazeta.pl dostępne są nowe formaty reklamy mobilnej umożliwiające prezentację produktu bez konieczności posiadania własnej strony mobilnej (landing page).

Nowe expandowane kreacje – Expand Large Baner oraz Expand Mobile Rectangle – to największe dostępne reklamy w formacie rich media pozwalające na prezentowanie większej ilości treści. W momencie rozwijania reklama przykrywa treści redakcyjne, dopasowując się do ekranu smartfona. Aby zobaczyć w całości Expand Large Baner kliknij powyższe zdjęcie. Zdjęcie poniżej pokazuje kiedy reklama nie jest rozszerzona.

Format ten rekomendowany jest przy kampaniach wizerunkowych, podczas których może zastąpić landing page.

Pierwsza kampania używająca expandowany format Expand Large Baner jest realizowana od 22 listopada 2012 r. dla marki Škoda w serwisach grupy Gazeta.pl, można ją zobaczyć m.in. w serwisach mobilnych Gazeta.pl, Wyborcza.pl czy Moto.pl.

Dostawcą rozwiązania technologicznego jest MediaMind. HandyNet i grupa Gazeta.pl są pierwszymi wydawcami w Polsce certyfikowanymi przez MediaMind w technologii serwowania reklam HTML5.

Komentarze:

Comments

comments