Nowe formaty reklamowe w sieci HandyNet

Łukasz Kłosowski

05-06-2013
Nowe formaty reklamowe w sieci HandyNet

Sieć reklamy mobilnej HandyNet poszerzyła swoją ofertę reklamową o dwa nowe formaty i czterokrotnie zwiększyła dopuszczalne wagi dla kreacji mobilnych. Nowe formaty reklamowe to Branded Topic i Scroll Banner.

Branded Topic to reklama graficzno-tekstowa. Emitowana jest w ramach mobilnego “Main Topic” na stronie głównej m.Gazeta.pl, czyli w najbardziej prestiżowym miejscu mobilnej wersji Gazeta.pl, oraz w wybranym serwisie tematycznym pod artykułami. Format można zobaczyć w tym miejscu.

Scroll Banner to kolejny rich mediowy format w ofercie HandyNet. Reklama tego typu podąża za użytkownikiem wraz z przesuwaniem obrazu na ekranie. Może przenosić do strony www lub rozwijać się do formatu pełnoekranowego z funkcją swipe i wideo.

HandyNet czterokrotnie powiększyła dopuszczalne wagi kreacji reklamowych, jakie przyjmuje do emisji.

– Znacząco zwiększyliśmy dopuszczalne wagi kreacji, bo chcemy, aby nasi klienci mogli prezentować atrakcyjne reklamy w wysokiej jakości, jakiej oczekują właściciele nowoczesnych smartfonów – mówi Krzysztof Beniowski, szef sieci HandyNet.

Komentarze:

Comments

comments