Nowe funkcjonalności na stronie lajt PKO BP (wideo)

Łukasz Kłosowski

02-09-2011
Nowe funkcjonalności na stronie lajt PKO BP (wideo)

Poprzez serwis mobilny m.ipko.pl można już zarejestrować wniosek produktowy oraz dokonać przelewu między własnymi rachunkami.

Za pośrednictwem serwisu mobilnego PKO BP możliwa jest realizacja przelewów predefiniowanych oraz przeglądanie listy i szczegółów rachunków, w tym ich historii, a także listy transakcji odrzuconych.

Od sierpnia br. nowością jest realizacja płatności do ZUS i US, przelewy walutowe oraz blokada środków na poczet przelewów przyszłych. Natomiast od początku września br. klienci mogą składać zapytania o produkty PKO BP oraz dokonywać przelewy między własnymi rachunkami.

Jak wykonywać transakcje przez serwis mobilny?

W kolejnych miesiącach będzie udostępnione m.in. wykonanie predefiniowanych doładowań do telefonu. Docelowa PKO BP na stronę mobilną chce przenieść wszystkie funkcjonalność ze strony www.

Wprowadzanym zmianom towarzyszy kampania w internecie oraz za pomocą SMS-ów.

Komentarze:

Comments

comments