Nowe możliwości promocji aplikacji mobilnych dzięki współpracy agencji Looksoft Advertising z Huawei Ads

GoMobi.pl

04-03-2021
Nowe możliwości promocji aplikacji mobilnych dzięki współpracy agencji Looksoft Advertising z Huawei Ads

Looksoft Advertising rozpoczyna współpracę z Huawei Polska w zakresie promocji aplikacji mobilnych na platformie Huawei Ads. Agencja będzie korzystała z możliwości systemu reklamowego Huawei Ads między innymi do realizacji kampanii pozyskiwania nowych użytkowników (user acquisition). Dla właścicieli aplikacji i reklamodawców w Polsce to szansa na dotarcie do nowych użytkowników za pomocą angażujących formatów reklamowych. Huawei Ads to kolejna platforma obok Huawei AppGallery, która stanowi element zintegrowanego środowiska Huawei Mobile Services.

Huawei Ads to usługa świadczona przez Huawei dla partnerów pan-ekosystemowych. Jego celem jest zbudowanie pomostu komunikacyjnego między partnerami a użytkownikami urządzeń Huawei, tak aby partnerzy mogli dostarczać użytkownikom wysokiej jakości informacje oraz usługi.

Huawei Ads zostało zintegrowane z szeroką gamą aplikacji firm zewnętrznych oraz aplikacji natywnych Huawei. Obsługuje reklamy display’owe, reklamy w wyszukiwarce Petal , a także reklamy w AppGallery. Zawiera szeroki wachlarz popularnych formatów reklam jak: banner, rewarded video, interstitial oraz formaty natywne z możliwością dotarcia do 700 mln użytkowników globalnie.

– Dzięki współpracy z Huawei Polska rozszerzamy nasze możliwości realizacji kampanii mobile oraz promocji aplikacji w stosunkowo nowym, ale szybko rozwijającym się środowisku, jakim jest Huawei Mobile Services i AppGallery. Obecnie w Polsce mamy dostęp do 3 mln użytkowników i potencjału ok. 80 mln wyświetleń miesięcznie. Jest to więc atrakcyjna, jeszcze nie przeładowana powierzchnia reklamowa, którą możemy wykorzystać do pozyskiwania nowych użytkowników aplikacji, ale również realizacji kampanii angażujących nieaktywnych userów. Jednym z takich narzędzi jest dedykowany mechanizm One-Click-Install, który pozwala na instalację aplikacji po jednym kliknięciu, bez wchodzenia do marketu, co eliminuje dodatkowe kroki i podnosi konwersję. Warto wspomnieć, że dzięki Huawei Ads możemy realizować także wizerunkowe kampanie video czy kampanie display performance, których celem jest pozyskanie najlepszej jakości ruchu. Wierzymy, że klienci docenią nowe możliwości reklamowe, a dla tych, którzy zdecydują się to sprawdzić w najbliższym czasie, przygotowaliśmy wyjątkowo atrakcyjne warunki – wyjaśnia Rafał Sułkowski, Dyrektor Sprzedaży Looksoft Advertising.

Grupa Looksoft oferuje kompleksowe rozwiązania dla właścicieli aplikacji, którzy chcą zaistnieć ze swoim produktem w AppGallery. Dotyczy to przystosowania aplikacji do ekosystemu HMS oraz kompleksowego zarządzania obecnością aplikacji w markecie.

– Chcemy utrzymać szybkie tempo rozwoju ekosystemu usług mobilnych Huawei, obejmującego nie tylko AppGallery, ale również wyszukiwarkę Petal Search czy platformę reklamową Huawei Ads. Dbamy o atrakcyjność usług dla użytkowników. Naszą ambicją jest szybko stać się ważnym partnerem dla właścicieli aplikacji, zarówno jeżeli chodzi o jakość kontentu i bezpieczeństwo, jak również efektywność kampanii realizowanych na platformie. Cieszymy się z nawiązania współpracy z agencją Looksoft Advertising, która ma duże doświadczenie w promocji aplikacji mobilnych i kampaniach mobile. Liczymy, że wspólnie zaoferujemy reklamodawcom i właścicielom aplikacji nowe, atrakcyjne miejsce pozyskiwania i angażowania użytkowników – dodaje Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.

 

Komentarze:

Comments

comments