Nowe osoby w sieci reklamy mobilnej Adrino

Łukasz Kłosowski

06-03-2013
Nowe osoby w sieci reklamy mobilnej Adrino

Z początkiem marca Adrino powiększyła swój zespół o dwie nowe osoby. Szefem działu sprzedaży został Dariusz Werelich, Katarzyna Kałuzińska objęła stanowisko media trading managera.

– W obliczu zwiększonego zapotrzebowania na rynku na nasze usługi i stałego rozwoju spółki, niezbędne okazało się zwiększenia naszego grona o nowe, doświadczone osoby – mówi Grzegorz Chyliński, dyrektor zarządzający sieci Adrino.

Dariusz Werelich od ponad 10 lat jest zajmuje się branżą reklamową. Doświadczenie zdobywał w największej sieci reklamowej – Ad.net. Następnie od 2006 r. pracował w GG Network, będąc odpowiedzialnym za wdrożenie technologii adserwerowej, a także sprzedaż i obsługę kampanii reklamowych. Od 2010 roku, zarządzał zespołem sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy Grupy Allegro i GG Network. W Adrino zajmie się całością procesu sprzedaży.

Katarzyna Kałuzińska z branżą reklamową jest związana od czterech lat. Zaczynała od pracy w Agencji Kreatywnej EXSISTO, następnie w Golden Audience (daw. Arbointeractive Polska) zdobywała doświadczenie jako senior buying specialist. W Adrino, jako media trading manager, będzie odpowiedzialna za negocjacje kontraktów z wydawcami oraz rozbudowę portfolio spółki.

Komentarze:

Comments

comments