Od jutra nowa odsłona serwisu Wyborcza.pl
Layout dostosowujący się do urządzeń, szybszy czas ładownia strony, nowy układ treści i rozwiązania graficzne – to niektóre ze zmian wprowadzanych od 5 czerwca 2013 roku w serwisie internetowym „Gazety Wyborczej”.
– To kolejny etap procesu cyfryzacji „Gazety Wyborczej”. Coraz więcej czytelników sięga po jej treści w komputerach i na urządzeniach mobilnych – iPadach, tabletach czy smartfonach. Z myślą o nich zaproponowaliśmy nową stronę Wyborcza.pl – mówi Maciej Nowak, dyrektor cyfrowego działu wydawniczego Agory. – W trakcie prac pytaliśmy o zdanie naszych czytelników, wykorzystując do tego m.in. profil „Gazety” na FB i zapraszając ich do konsultacji w naszej warszawskiej siedzibie.
Dzięki zastosowaniu technologii Responsie Web Design nowa Wyborcza.pl dostosowuje swój layout do wielkości urządzenia, na którym czyta ją odbiorca – komórki, tabletu czy komputera. Strona stała się jeszcze bardziej przyjazna dla użytkowników – wykorzystuje nowy font i szybciej się ładuje.
Zmieniony layout serwisu Wyborcza.pl eksponuje najnowsze informacje, magazyny „Gazety Wyborczej” oraz jej serwisy tematyczne. Treści prezentowane są w kilkunastu sekcjach tematycznych, m.in.: Kraj, Świat, Duży Format, Komentarze, Wysokie Obcasy, Nauka, Gospodarka, Miasto, Ale Historia, Kultura, strony autorskie, listy czytelników, Duży Kadr, Sport, Sport Ekstra, Akcje społeczne i patronaty oraz Nekrologi.
Nowa strona została przygotowana przez zespół „Gazety Wyborczej” i Internetu Agory.
Komentarze:
Comments