Odświeżyliśmy dla Was GoMobi.pl. To pierwszy relaunch serwisu od 2016 roku

Łukasz Kłosowski

29-10-2019
Odświeżyliśmy dla Was GoMobi.pl. To pierwszy relaunch serwisu od 2016 roku

Zgadzam się z grafikiem, który projektował dla nas nową wersję serwisu, że dotychczasowy layout uległ przedawnieniu. Trendy w projektowaniu stron WWW ulegają z roku na rok przeobrażeniom. Mody zmieniają się, dlatego GoMobi.pl zostało gruntownie odświeżone. Zniknęły z niego także nieaktualizowane działy.

W wersji desktopowej odeszliśmy od chowania wszystkich kategorii w hamburgerze, co jeszcze jakiś czas temu było standardem na rynku. Teraz wszystkie kategorie dostępne są bezpośrednio na stronie głównej w jednym czytelnym miejscu na górnym pasku nawigacji. Układ z zamykanym hamburgerem pozostał jedynie w mobilnej wersji strony, która z racji swoich rozmiarów nie jest w stanie pomieścić wszystkich kategorii obok siebie.

Przewijając stronę główną z góry na dół znajdziecie wszystkie najważniejsze działy, w tym najnowsze artykuły, jakie się w nich pojawiły w ostatnim czasie. Strona kończy się listą aktualnie i regularnie publikujących blogerów. Gdy klikniecie w guzik “zobacz wszystkich”, znajdziecie pełną listę około 30 autorów GoMobi.pl, którzy przez ostatnie lata regularnie publikowali na stronie.

W części blogowej strony znajdziecie też profil tak zwanego “Blogera mobilnego”. To miejsce, gdzie mogą publikować autorzy, którzy nie mają stałego konta na GoMobi.pl. Takich osób przewinęło się przez serwis przez ostatnie lata kilka razy więcej, niż stałych blogerów. Praktycznie większość liczących się w branży – czy to mobile, czy to interactive – osób, publikowało coś na stronie GoMobi.pl. To właśnie między innymi dzięki ich merytorycznym artykułom GoMobi.pl jest tym, czym jest, czyli opiniotwórczym serwisem biznesowym zajmującym się tematyką mobile, tematyką nowoczesnych technologii oraz marketingiem mobilnym, w tym marketingiem online. Jego zadaniem jest dostarczanie jak najlepszych praktyk, edukacja, polemika oraz reprezentowanie interesów całej branży.

W nowej odsłonie serwisu pojawił się zupełnie nowy dział “How to do”, zastępując dotychczasowy dział tutoriale. Dlaczego, ponieważ dzisiaj w internecie królują zarówno autorskie teksty, jak i wpisy o charakterze poradnikowym. Internauci szukają praktycznych treści, a wyszukiwarka Google chętnie i wysoko je pozycjonuje.

Case studies i baza agencji

Najlepsze treści w serwisie, czyli dział Blogi, dział Case studies oraz Baza Agencji zostały gruntownie odświeżone. Dużej metamorfozie uległa Baza Agencji GoMobi.pl. To unikatowe miejsce w sieci jest największym zbiorem firm branżowych. Teraz przypomina ona regularny i usystematyzowany almanach mediów, jakiego próżno szukać gdziekolwiek indziej w sieci. W ostatnim czasie Baza Agencji uległa też znaczącej przebudowie. Pojawiły się w niej kategorie takie jak: fintech, big data, RTB / programmatic, Internet of things, czy startup mobilny. To również nowe kategorie tematyczne i treści naszych artykułów, o jakie rozszerzyliśmy zakres merytoryczny serwisu w ostatnim czasie.

Planujemy dalszą dynamiczną rozbudowę bazy, a docelowo ma ona być największym tego typu zbiorem firm branżowych w Polsce.

Nowa wersja GoMobi.pl jest oczywiście w pełni responsywna, zaś projektując serwis, staraliśmy się duży nacisk położyć na mobile. W momencie, kiedy ruch z urządzeń mobilnych jest już większy, niż ruch z urządzeń desktopowych, nie ma innej opcji.

Zachęcam Was zatem do eksplorowania odświeżonego GoMobi.pl. Zaś osoby chętne do publikowania na naszych łamach, zapraszam do bezpośredniego kontaktu ze mną pod adresem lukasz.klosowski@gomobi.pl.

 

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments