Okazuje się, że Polacy nie randkują mobilnie
Aplikacje randkowe nie są tak popularne, jak mogłoby się wydawać – wynika z badania Mobience.
Badanie uwzględnia okres od 5 do 11 października 2015 roku i od 4 do 10 stycznia 2016 roku. Zarówno w jednym, jak i drugim terminie zasięg aplikacji randkowych wyniósł zaledwie 2 proc. wśród użytkowników urządzeń mobilnych.
Mobilni znacznie częściej używają smartfona do rozmawiania ze znajomymi, czy konsumowania treści wideo. Kiedy już decydują się na korzystanie z aplikacji randkowych, robią to średnio przez ok. 12 minut dziennie (13 minut i 10 sekund w październiku oraz 10 minut i 17 sekund w styczniu,), co daje lepszy czas, niż np. korzystanie przez tę samą grupę z popularnego Messengera czy Instagrama.
Dla porównania z Facebooka korzysta 77 proc. użytkowników, z Messengera 74 proc., a z YouTube’a 49 proc.
Badoo numer 1
Aplikacją, z której poszukujący miłości w Polsce korzystają najczęściej jest Badoo. Inne aplikacje, jak np. Tinder czy Sympatia, nie cieszą się większym zainteresowaniem. Tinder, to wśród wszystkich użytkowników Badoo, zaledwie 6 proc. zasięgu, zaś Sympatia – 3 proc.
Komentarze:
Comments