Onet ma nową platformę reklamową, która obsługuje również mobile

Łukasz Kłosowski

22-05-2012
Onet ma nową platformę reklamową, która obsługuje również mobile

Onet wdrożył nową platformę adserwerową, będącą kompleksowym narzędziem do obsługi kampanii reklamowych we wszystkich kluczowych obszarach oferty reklamowej Onetu, a więc display, wideo i mobile. Partnerem Onetu w zakresie technologii reklamowych została firma ADTECH.

Nowa platforma reklamowa oferuje efektywne zarządzanie powierzchnią reklamową prowadzone na bieżąco z poziomu platformy, dzięki czemu dostępna będzie aktualna i precyzyjna informacja nt. powierzchni reklamowej, co przełoży się także na lepszą realizację kampanii.

Platforma ma pełne wsparcie dla kampanii wideo, mobile i rich media. Posiada także udoskonalone raportowanie realizacji kampanii – w raportach klienci standardowo otrzymają informacje m.in. o zasięgu kampanii (liczba unique users) oraz dane nt. interakcji zawartych w kreacjach wideo i rich media.

Wdrożenie nowej platformy poprzedziły szczegółowe testy różnych systemów adserwerowych dostępnych na rynku. – Ostateczny wybór został podyktowany wysoką jakością oferowanych przez platformę rozwiązań oraz pozycją nowego dostawcy na globalnym rynku, który będąc częścią Grupy AOL, jest jednym z wiodących na świecie – komentuje Rafał Zarzycki, dyrektor pionu produktu reklamowego w Grupie Onet.

Wdrożona w Onecie platforma ADTECH IQ posiada certyfikaty zgodności ze standardami IAB w zakresie emisji i pomiaru reklamy display, wideo i mobile.

Komentarze:

Comments

comments