Optizen Labs sprzeda reklamy w RASP

Łukasz Kłosowski

01-07-2015
Optizen Labs sprzeda reklamy w RASP

Media Impact Polska oraz Optizen Labs podjęły decyzję o rozpoczęciu współpracy w zakresie sprzedaży standardowych form reklamowych do cyfrowych publikacji Ringier Axel Springer Polska.

W ofercie dostępne będą m.in. tabletowe i smartfonowe wydania Newsweek Polska, Forbes, Auto Świat, Pierwszy Milion, Tap&Swipe, Fakt czy Przegląd Sportowy.

– Nowy partner w monetyzacji skonsolidowanej powierzchni reklamowej w wydaniach cyfrowych to efekt naszych analiz dotyczących potencjału sprzedażowego tabletów – mówi Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska. – Fakt, iż tablety optymalnie łączą kwestię mobilności z komfortem konsumpcji treści sprawia, iż będzie to nie tylko coraz bardziej popularny ekran dla użytkownika, ale przede wszystkim atrakcyjne medium reklamowe w obszarze biznesu, motoryzacji, nowych technologii czy sportu – dodaje.

– Od pięciu lat aktywnie rozwijamy rynek cyfrowych publikacji w obszarze wydawniczym. Naszym strategicznym celem jest również jego kształtowanie w obszarze reklamowym – mówi z kolei Jacek Czynajtis, CEO Optizen Labs. – Już dzisiaj dostarczamy reklamodawcom najszerszą ofertę reklamową w publikacjach cyfrowych oraz jedną, spójną i konsekwentną politykę sprzedażową i rozliczeniową. Jesteśmy przekonani, że strategiczna współpraca z takimi wydawcami jak RASP, pozwoli nam w krótkim czasie rozwinąć ten produkt do roli autonomicznego medium.

Decyzja oznacza, że agencje i domy mediowe będą mogły zakupić reklamę w tytułach RASP wyłącznie przez sieć Optizen Labs.

Komentarze:

Comments

comments