Orange rusza z kampanią wykorzystującą badania Play

Łukasz Kłosowski

28-11-2011
Orange rusza z kampanią wykorzystującą badania Play

“Orange – najlepsza sieć spośród trzech największych polskich operatorów” – pod takim hasłem rozpocznie się w tym tygodniu kampania Orange nawiązująca do badań Play.

Chodzi o badanie Smart Net Surfers, które przeprowadził w tym roku Play. Z badania wynika, że szybkość wysyłania danych (upload) najlepsza jest w Orange, a szybkość pobierania danych (download), czyli podstawowy wskaźnik, według którego powinno mierzyć się prędkość sieci internetowych, w Play.

Kampania będzie prowadzona pod hasłem “Orange – najlepsza sieć spośród trzech największych polskich operatorów”, z dopiskiem “według niezależnych badań przeprowadzonych przez jednego z konkurentów”.

– Nie ma miesiąca, żeby jakiś operator nie ruszył w miasto i do telewizora z informacją, że ma fantastyczną sieć, powołując się na różne, niezależne badania. Nadgorliwców musiała nawet przywoływać do porządku szefowa UKE. To nas nie zraziło. Będziemy szli tą drogą, ale z oszczędności wykorzystamy marketingową pracę innych – pisze rzecznik Orange Wojciech Jabczyński. Kampania outdoorowa Orange rozpocznie się od tego tygodnia.

UKE ostatnio upominało w tej sprawie T-Mobile, a wcześniej Play.

Komentarze:

Comments

comments