Peugeota 208 GTi z kampanią obejmującą również mobile

Łukasz Kłosowski

18-07-2013
Peugeota 208 GTi z kampanią obejmującą również mobile

Trwającej kampanii nowego Peugeota 208 GTi towarzyszy dedykowana strona WWW poświęcona modelowi oraz jego historii. Wykonana w technologii html5 ze wsparciem urządzeń mobilnych jest autorską koncepcją zespołu digital w agencji Havas Worldwide Warsaw.

Strona została całościowo przygotowana w Polsce w oparciu o pomysł zespołu specjalistów odpowiadających za kompetencję digital w Havas Worldwide Warsaw, który przygotował koncepcję, projekty graficzne i zajął się jej produkcją. Opierająca się na user experience charakteryzuje się najwyższym poziomem designu i dbałością o detale.

Platforma WWW prezentuje najnowszy model we wszystkich wersjach kolorystycznych, umożliwia zmianę tła otoczenia samochodu, a także wsłuchanie się w odgłos silnika najnowszego modelu Peugeota. Zainteresowane osoby mogą poznać historię modelu GTi oraz umówić się na jazdy testowe autem.

Kampania w nowych mediach towarzyszy komunikacji ATL oraz dedykowanym eventom skierowanym do konsumentów.

Komentarze:

Comments

comments