Play po I kw. 2012 ma 7,4 mln klientów

Łukasz Kłosowski

16-05-2012
Play po I kw. 2012 ma 7,4 mln klientów

Na koniec I kwartału spółka P4, operator sieci Play, miała 7,4 mln klientów – czytamy w “Gazecie Wyborczej”. 44 proc. z nich to klienci, którzy podpisali umowy. Daje to operatorowi 14,5 proc. rynku.

W ciągu pierwszych trzech miesięcy Play pozyskał 320 tys. kart. Rok do roku liczba klientów wzrosła o 32 proc.

Play ma już też 1 mln klientów mobilnego internetu, a smartfony stanowią 70 proc. sprzedaży wszystkich telefonów z oferty operatora. Najpopularniejsze modele to Samsung Galaxy Gio i Samsung Galaxy S Plus.

W porównaniu z I kwartałem zeszłego roku statystyczny klient zużywa 25 proc. więcej minut i SMS-ów, 35 proc. więcej transmisji danych w taryfach Play Online oraz 353 proc. więcej transmisji poprzez telefony komórkowe. Spodziewane efekty przyniosło wprowadzenie przez Play pierwszej na rynku oferty ryczałtowej – Formuły 4.0, gdzie za stałą cenę abonent otrzymuje nielimitowane połączenia i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych (w ofercie dla biznesu także na numery stacjonarne). Na koniec pierwszego kwartału sprzedaż tej oferty stanowiła 15 proc. ogólnej sprzedaży abonamentów w Play.

Niezmiennie Play jest też liderem w przenoszeniu numerów – 63 proc. użytkowników zmieniających sieć wybiera właśnie P4, a wśród klientów biznesowych odsetek sięga 75 proc – podaje “GW”.

klos/Gazeta Wyborcza

Komentarze:

Comments

comments