Polsat rusza z pierwszą kampanią grywalizacyjną na szeroką skalę

GoMobi.pl

30-10-2018
Polsat rusza z pierwszą kampanią grywalizacyjną na szeroką skalę

Graliga.pl to nowa gra zręcznościowa Grupy Polsat, związana z rozgrywkami Ligi Mistrzów UEFA, w której do wygrania są nagrody. Współtwórcą koncepcji opartej na grywalizacji jest firma TCC Retail Marketing.

Zagrać można raz dziennie. Na najlepszych graczy każdego dnia czekają nagrody, których sponsorami są Cyfrowy Polsat i sieć Plus. Wśród nagród są bilety na mecze Ligi Mistrzów i oficjalne gadżety UEFA, sprzęty i akcesoria Samsunga, a także dostęp do pakietu IPLA Polsat Sport Premium w serwisie IPLA z meczami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz promocje specjalne Grupy Cyfrowy Polsat z ofertami usług telewizyjnych, internetowych i telefonicznych, w ramach których można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo.

Pierwsza taka grywalizacja

Obecnie coraz więcej firm odkrywa potencjał kampanii lojalnościowych opartych na grywalizacji. Dlaczego to działa? – Grywalizacja daje nieograniczone możliwości interakcji z konsumentem – wszyscy lubimy rywalizować, ale przede wszystkim, lubimy wygrywać. To innowacyjny sposób, by zbudować wyjątkową więź z klientem w oparciu o emocjonalne doświadczenie związane z marką. Ważne jednak, aby ta zabawa była prosta, szybka i angażująca. Taka jest nowa akcja Grupy Polsat. To pierwsza w Polsce, zaprojektowana na masową skalę kampania lojalnościowa oparta na grywalizacji – mówi Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing.

– Opracowując koncept graliga.pl chcieliśmy oddać emocje, które towarzyszą kibicom podczas meczów jednego z największych telewizyjnych widowisk sportowych, Ligi Mistrzów UEFA. Teraz każdy może poczuć się jak mistrz, śledzić swoją pozycję w tabeli, brać udział w rozgrywkach i każdego dnia wygrywać – dodaje.

Jak grać i odbierać nagrody?

Wystarczy wejść na stronę graliga.pl przez smartfon i zarejestrować się numerem telefonu. Mechanizm gry opiera się o zasadę „zapamiętaj i powtórz”: użytkownik ma za zadanie odtworzyć pokazaną wcześniej sekwencję ruchów. Za udane powtórzenie otrzymuje punkt, a każda kolejna kombinacja jest coraz trudniejsza.

O wygranej zwycięzca dowie się SMS-em zawierającym link z instrukcją odbioru nagrody. Nagrody rzeczowe i specjalne oferty będzie można odebrać w punktach Cyfrowego Polsatu i sieci Plus.

Kampania potrwa do 17 grudnia.

 

Komentarze:

Comments

comments