Poznaj Adhello – platformę programmatic buying z grupy AFA Media

Poznaj Adhello – platformę programmatic buying z grupy AFA Media

Spółka Adhello to część grupy medialnej AFA Media, powstała ze względu na dywersyfikację obszarów biznesowych grupy. Adhello zajmuje się kompleksową obsługą kampanii reklamowych, od budowania strategii, poprzez realizację i optymalizację kampanii, aż po raportowanie. W 2020 roku stawia na rozwój sztucznej inteligencji. 

Adhello to platforma programmatic buying. Jej zaletą jest możliwość przeprowadzenia działań marketingowych w oparciu o dane klienta, zewnętrzne lub własne w kanałach display, desktop i mobile, social media oraz SMS/MMS. Adhello to narzędzie integrujące wszystkie te kanały. Jej obecny zasięg to 38 rynków na całym świecie.

Adhello to adserwer programmatic do zakupu reklamy

Realizuje kampanie w oparciu o dane behawioralne, tematy witryn, pakiety witryn. Korzysta z zewnętrznych danych lub własnych. Obecnie ma ponad 2 mln własnych danych, a łącznie na platformie dostępnych jest 14 mln różnych danych z rynku polskiego. Ich liczba sukcesywnie rośnie.

– Mamy możliwość emisji standardowych formatów reklamowych oraz niestandardów. Realizujemy kampanie w desktop, mobile i TV. Przeprowadzamy złożone kampanie oparte o cele, generujemy własne kody i mierzymy różne parametry kampanii. Rozliczamy się w różnych modelach. Standardowych (CPM, CPC, CPL, CPS) oraz niestandardowych np. wyznaczonych celach klienta – mówi Jarosław Bielski, Prezes Zarządu Spółki.

Dodatkowo z poziomu panelu można emitować tam kampanie na Facebooku (potrzebny jest dostęp do fanpage klienta). Adserwer ma możliwość wpięcia Google Analytics klienta, co daje bezpośrednie informacje o ruchu na jego stronie.

Oprócz realizacji kampanii display zintegrowanych z social mediami oraz komunikacją GSM, Adhello tworzy także aplikacje mobilne od preprodukcji, po implementację, skończywszy na preinstalacji. – Oznacza to, że nie jesteśmy jedynie wykonawcą, a de facto kreatorem koncepcji i strategii aplikacji. Niestety bowiem samo stworzenie aplikacji, nie daje gwarancji sukcesu, późniejszego jej wykorzystania lub zmonetyzowania. Stąd opracowujemy szczegółowy plan realizacji, wdrożenia i późniejszej monteyzacji – dodaje Jarosław Bielski.

Dlaczego powstała kolejna spółka w AFA Media? 

– Postęp technologiczny i zapotrzebowanie rynku zmobilizowały nas do dywersyfikacji działań biznesowych. Chcieliśmy stworzyć komplementarną grupę, z dedykowanym podmiotem technologicznym o kompetencjach analitycznych, tak, aby weryfikować opłacalność kampanii poprzez pomiar i ocenę systemową efektywności działań opartych na wykorzystanych świadczeniach reklamowych, dając tym samym naszym klientom przewagę na bardzo konkurencyjnym rynku – mówi Aleksandra Fajęcka, Członek Zarządu Adhello oraz Prezes Zarządu AFA Media.

Spółka w najbliższym czasie skupiać się będzie na rozwoju aplikacji własnych grupy Ihello z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, aplikacji klienckich (głównie podmiotów zagranicznych). Priorytetem jest wzrost liczby obsługiwanych kampanii nastawionych na zwiększenie liczby pobrań aplikacji własnych oraz aplikacji zewnętrznych, a także aplikacji partnerskich zintegrowanych z istniejącymi portalami. 

 

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments