Poznaj zwycięzców IAB Mixx Awards 2022

GoMobi.pl

01-12-2022
Poznaj zwycięzców IAB Mixx Awards 2022

Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt “Miasto ING w Roblox” przygotowany przez Agencję GONG, który zdobył nagrodę Best in show. Spośród 55 statuetek, Jury przyznało aż 5 w tym najcenniejszym, złotym kolorze.

Złota zdobyły kampanie: “Miasto ING w Roblox” w kategoriach Consumer Experience i Innovation & Smart Solution; “WitcherManiac” i “Wszystko mi mówi Tymbark” w kategorii Content Marketing; “Pierwsza Pomoc Ludzkości” w kategorii Mixx for Good Purpose.

Najczęściej nagradzanymi i wyróżnionymi kampaniami w konkursie IAB Mixx Awards 2022 były “Miasto ING w Roblox” zrealizowana przez Agencję GONG, Game Changer i MediaHub dla ING Bank Śląski oraz “WitcherManiac” promująca serial Wiedźmin na Netflix, a przygotowana i zrealizowana przez Agencję GONG.

Przed szansą zdobycia złotej, srebrnej i brązowej statuetki IAB Mixx Awards 2022 stanęło aż 44 kampanii reklamowych, które otrzymały łącznie 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych.

W IAB Mixx Awards doceniamy najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego, budujące wartość dla marki, firmy lub organizacji, wyznaczające kierunki dla innych do kolejnych zmian. Nagradzamy kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu.
Nagrody za dokonania

Częścią konkursu IAB Mixx Awards są także Nagrody za dokonania. W tym roku tytuł Agencji Roku przypadł Agencji GONG, Domu Mediowego Roku – Starcom, a Reklamodawcą Roku został ING Bank Śląski.

Miano Człowieka Roku, które nadawane jest osobie, która odniosła ponadprzeciętne zasługi dla marketingu interaktywnego i reklamy w minionym roku, zostało przyznane Magdzie Kolenkiewicz, Dyrektorce Generalnej Starcom.

Nagroda specjalna IAB Polska za całokształt dokonań przypadła zaś Małgorzacie Węgierek, CEO Havas Media Group.

Wszyscy nagrodzeni znajdują się na tej stronie.

 

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments