Program mSaver mBanku promowany jest wśród użytkowników "Listonica"

Łukasz Kłosowski

19-06-2012
Program mSaver mBanku promowany jest wśród użytkowników "Listonica"

Przy liście zakupów w aplikacji “Listonic” wyświetlana jest kontekstowa reklama, z której konsumenci dowiedzą się, ile mogliby zaoszczędzić dzięki programowi mSaver, który jest oferowany przez mBank.

– Zakupy w sklepie są idealnym momentem na pokazanie możliwych oszczędności. Informacja dociera wtedy do konsumenta w doskonałym kontekście zakupowym. Program mSaver pozwala oszczędzać automatycznie przy każdej płatności kartą za zakupy. Reklama w “Listonic” pokazuje, jaka kwota wpłynęłaby na nasz rachunek oszczędnościowy przy płaceniu za daną listę zakupów, gdybyśmy korzystali z mSavera – tłumaczy Rafał Krzyżański, PR & Marketing aplikacji “Listonic”.

mSaver to usługa, która pomaga gromadzić środki na rachunku oszczędnościowym. Do jej promocji wykorzystano nową funkcję aplikacji Listonic. Przewiduje ona, ile będą kosztować produkty zapisane na danej liście zakupów. Dzięki temu reklama mSaver w spersonalizowany sposób pokazuje, ile środków użytkownik mógłby zaoszczędzić.

Po kliknięciu w reklamę, użytkownik “Listonic” przechodzi na dedykowaną stronę mobilną zawierającą więcej informacji na temat programu mSaver. Nowym rozwiązaniem jest umożliwienie konsumentom nawiązania połączenia głosowego z mLinią bezpośrednio po kliknięciu w przycisk umieszczony na tej stronie.

Promocja w “Listonic” towarzyszy działaniom OOH prowadzonym w największych sieciach handlowych i kinowych oraz konkursowi “I’mSaver”, który w najbliższych dniach wystartuje na fanpage’u mBanku.

Za kampanię odpowiada agencja Imagine.

fot. Listonic

Komentarze:

Comments

comments