Project Primetime – Adobe na rzecz rozwoju mobilnego wideo

Łukasz Kłosowski

02-03-2012
Project Primetime – Adobe na rzecz rozwoju mobilnego wideo

Na konferencji IAB Annual Leadership Summit i targach Mobile World Congress firma Adobe przedstawiła pierwsze w branży w pełni zintegrowane rozwiązanie do tworzenia i dostarczania cyfrowych materiałów wideo o roboczej nazwie Project Primetime.

Umożliwi ono umieszczanie reklam w filmach wideo przeznaczonych dla urządzeń mobilnych, udostępnianych przez internet w sposób równie płynny, jak w telewizji. Ten nowy produkt może zapewnić najwyższą jakość i spójność treści wideo oraz treści reklamowych na wszystkich najważniejszych platformach, takich jak Apple iOS, Google Android, systemy operacyjne komputerów PC.

Primetime umożliwia stworzenie jednego, kompleksowego środowiska pracy, który łączy technologie transmisji strumieniowej Adobe, zabezpieczenia treści oraz narzędzia do analizy i optymalizacji z przejętą niedawno przez Adobe platformą reklam wideo Auditude.

Reklamy są umieszczane w sposób płynny i dynamiczny w materiałach każdego typu – odtwarzanych liniowo, na żywo lub na żądanie, we wszystkich urządzeniach mobilnych. Ponieważ integralnym elementem rozwiązania Primetime jest pakiet Adobe Digital Marketing Suite, firmy medialne mogą łączyć dane dotyczące konsumpcji i przychodów w celu personalizacji treści i reklam.

Rozwiązanie Primetime będzie dostępne jeszcze w tym roku z obsługą systemów operacyjnych Windows, Mac OS, Apple iOS, Google Android, Samsung SmartTVs i innych platform. Poszczególne produkty i technologie wchodzące w jego skład będą nadal dostępne odrębnie. Wiosną tego roku pojawi się Adobe Access z obsługą systemu operacyjnego iOS.

Komentarze:

Comments

comments