Przez tablet na konto transalcyjne banku

Łukasz Kłosowski

11-01-2012
Przez tablet na konto transalcyjne banku

Coraz więcej polskich banków – m.in. mBank, MultiBank, Pekao czy Millennium – umożliwia obsługę konta przez tablet – stwierdza “Rzeczpospolita”.

– Klienci MultiBanku chętnie korzystają z nowych technologii. Obecnie większość podstawowych operacji związanych z obsługą rachunku wykonują przez internet, do oddziału przychodzą rzadziej. Sądzimy, że z podobnym zainteresowaniem spotka się bankowość mobilna – mówi “Rzeczpospolitej” Rafał Borkowski, dyrektor Departamentu Promocji ds. Klientów Dojrzałych i Studentów, odpowiedzialny za realizację projektu bankowości mobilnej w MultiBanku. Według jego oceny ten segment rynku czeka bardzo dynamiczny wzrost w nadchodzących kwartałach. – Obecnie ponad 40 proc. klientów MultiBanku posiada smartfony, systematycznie wrasta też liczba użytkowników tabletów – dodaje Borkowski.

Aplikacje umożliwiające korzystanie z bankowości elektronicznej na tabletach zaoferowały najbardziej innowacyjne banki, m.in. mBank, Pekao, Millennium czy MultiBank. Ten ostatni udostępnił też wersję aplikacji specjalnie na iPada.

Pod koniec ubiegłego roku mBank z Playem jako pierwszy w Polsce zaoferował rachunek osobisty z mobilnym internetem w pakiecie, a dla stałych klientów dodatkowo tablet: do wyboru iPad 2 firmy Apple (16 GB) albo Samsung Galaxy Tab 10.1. W grudniu tablety Sony P 4 GB oferował Noble Bank klientom, którzy zdecydowali się na trzymiesięczną lokatę w wys. co najmniej 200 tys. zł wraz z planem inwestycyjnym. W kwietniu ub. roku można było dostać iPada od MultiBanku pod warunkiem zainwestowania w fundusz BPH FIZ Multi Inwestycja oraz założenia lokaty trzymiesięcznej – przypomina “RP”.

Aby skorzystać z tej formy bankowości przez tablet nie jest potrzebna aplikacja. Klienci niemal wszystkich polskich banków mogą korzystać z konta transakcyjnego wchodząc także na strony lajt banków.

rp.pl/klos

Komentarze:

Comments

comments