Reklama Merci na Dzień Matki w aplikacji "Listonic"

Łukasz Kłosowski

16-05-2012
Reklama Merci na Dzień Matki w aplikacji "Listonic"

Hasłem “Dla Najważniejszej Osoby na świecie” Merci przypomina użytkownikom Listonic o zbliżającym się Dniu Matki. Konsumentom planującym zakupy wyświetla się reklama zachęcająca do zakupu bombonierki Merci.

Od 11 maja trwa kampania reklamowa pralin Merci. Komunikat pojawia się pod listą zakupów w telefonie.

Po kliknięciu w reklamę, aplikacja wyświetli stronę promocyjną umożliwiającą automatyczne dodanie produktu do listy zakupów. Dzięki temu, w łatwy i szybki sposób, zapiszemy czekoladki na liście zakupów oraz sprawdzimy aktualne promocje Merci w gazetkach wybranych sieci hipermarketów współpracujących z “Listonic”.

Przycisk “Dodaj do listy zakupów” umieszczony na stronach internetowych, banerach reklamowych czy folderach PDF umożliwia szybkie zapisanie produktu na liście zakup. Przyciski umieszczone są także na stronach internetowych z produktami takich marek jak Frosta czy Oshee.

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments