Reklama mobilna w ofercie GoldenAd

Łukasz Kłosowski

11-02-2013
Reklama mobilna w ofercie GoldenAd

Sieć performance marketingu GoldenAd wprowadziła do swojej oferty reklamę na urządzenia mobilne. Wszystkie kampanie oferowane w tej postaci rozliczane są w modelu CPC i CPA.

Reklama oferowana jest zarówno na stronach mobilnych jak i w dedykowanych aplikacjach na telefony i tablety, w formacie dostosowanym do tych urządzań. W ofercie GoldenAd znajdują się formy typu display i linki tekstowe. Wszystkie kampanie rozliczane są w modelu efektywnościowym, a dokładnie CPC i CPA.

Reklama mobilna w GoldenAd sprzedawana jest w pakietach tematycznych – Business, Info, Woman, Man, Society i Fun – i stanowi uzupełnienie dla pozostałych działań reklamowych świadczonych w modelu efektywnościowym.

– Dynamiczny wzrost popularności mobilnego internetu oraz coraz większa liczba osób posiadających smartfony i tablety przekłada się bezpośrednio na rozwój reklamy mobilnej i zainteresowanie nią reklamodawców. Według badania World Internet Project (zrealizowanego przez Ipsos dla Gazeta.pl i Orange Polska) średnio z mobilnym internetem spędzamy 3 godziny 23 minuty tygodniowo. Z takiej formy dostępu do sieci korzystało w 2012 roku 14,5 proc. Polaków, podczas gdy rok wcześniej było to zaledwie 6 proc. – czytamy w komentarzu.

Komentarze:

Comments

comments