Research in Motion wyjaśnia przyczyny wielkiej awarii (wideo)

Łukasz Kłosowski

12-10-2011
Research in Motion wyjaśnia przyczyny wielkiej awarii (wideo)

Opóźnienia w wysyłaniu wiadomości i przeglądaniu stron internetowych w urządzeniach BlackBerry były spowodowane awarią przełącznika rdzeniowego (core switch) w infrastrukturze firmy RIM.

– Pomimo, że system jest zaprojektowany tak aby, w przypadku awarii, automatycznie zaczął funkcjonować na przełączniku zapasowym, ta operacja nie przebiegła zgodnie z wcześniej przeprowadzanymi testami. W rezultacie utworzyły się ogromne ilości zapasowych kopii danych – podaje Research in Motion.

Awaria trwa od niedzieli. Problem doświadczyli użytkownicy BlackBerry w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Indiach, Brazylii, Chile i Argentynie.

– Obecnie pracujemy nad wyczyszczeniem zbędnych danych i przywrócenia normalnego funkcjonowania serwisu tak szybko jak to możliwe. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, będziemy informować na bieżąco o rozwoju sytuacji – oświadcza RIM.
http://www.youtube.com/watch?v=zQ1esvGae_s

Komentarze:

Comments

comments