Rozpoczyna się zakrojona na szeroką skalę kampania Samsunga Galaxy S III (wideo)

Łukasz Kłosowski

05-06-2012
Rozpoczyna się zakrojona na szeroką skalę kampania Samsunga Galaxy S III (wideo)

Wraz z rozpoczęciem sprzedaży na polskim rynku telefonu Samsunga Galaxy S III – z początkiem tego miesiąca rozpoczęła się również jego kampania reklamowa. Potrwa ona do końca sierpnia i obejmie swoim zasięgiem standardowe i niestandardowe formy przekazu – m.in. reklamę w TV, działania OOH na polskich lotniskach.

Ze standardowych aktywności kampania objęła swoim zasięgiem telewizję, radio, prasę, kino oraz działania na portalach internetowych.

30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych – takich jak TVP, TVN, Polsat, ale również na antenie programów tematycznych – np. TVN24, TVN Style, Polsat News, TV4, czy Discovery Channel. Dodatkowo od 21 czerwca spot będzie można obejrzeć przed pokazami filmowymi w sieci kin Cinema City.

Samsung Galaxy S III będzie promowany również w prasie – w magazynach męskich (Logo, Stuff), luksusowej prasie kobiecej (Zwierciadło, Twój Styl), magazynach people (VIVA!, Gala, Party, Show), pismach lifestylowych (np. Voyage, Kalejdoskop) oraz tygodnikach opinii (np. Wprost, czy Przekrój).

Pod kątem niestandardowych aktywności zaplanowano działania SEM, materiały POS, billbordy OOH na lotniskach (Warszawa, Poznań) oraz w miejscowościach turystycznych na południu Polski (Zakopane, Krynica Zdrój, Szczyrk). Siatki wielkoformatowe na okres wakacji zostaną umieszczone w głównych arteriach największych polskich miast – Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie.

Dodatkowo od lipca w wybranych miejscach w całej Polsce ruszy również kolejna odsłona roadshow Samsung Mobile Live, poświęcona Samsungowi Galaxy S III. Na specjalnie przygotowanych do tego celu stoiskach odwiedzający będą mogli wypróbować smartfon i przekonać się o unikalności jego funkcji.

Za przygotowanie materiałów BTL odpowiadała agencja Pomidou. Z kolei adaptacją na polskim rynku spotu oraz opracowaniem materiału ATL zajęła się agencja reklamowa Leo Burnett. Dodatkowo za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.

Samsung Galaxy S III jest najbardziej zaawansowanym smartfonem Samsunga. Więcej na jego temat w tej wiadomości.

Komentarze:

Comments

comments