Bank Pekao SA promuje kompleksową ofertę bankowości mobilnej (wideo)

Łukasz Kłosowski

24-01-2012
Bank Pekao SA promuje kompleksową ofertę bankowości mobilnej (wideo)

Wystartowała telewizyjna kampania nowego konta Banku Pekao SA “Eurokonto Mobilne. O niebo więcej możliwości”. Działania marketingowe potrwają do końca marca.

Na kampanię składają się spoty reklamowe podkreślające dostępność konta przez aplikację mobilną na urządzenia przenośne (smartfony, tablety). Kampania ma też na celu odmłodzenie marki Banku Pekao SA.

Kampania “Eurokonto Mobilne. O niebo więcej możliwości” obejmuje spoty reklamowe w telewizji (od 22 stycznia 2012 r.), w kinach, reklamę na nośnikach outdoor, kampanię w internecie, BTL oraz promocję poprzez wewnętrzne kanały banku. Dodatkowo, na potrzeby kampanii przygotowano dedykowany minisite dostępny pod adresem www.pekaomobilne.pl.

Spot telewizyjny został wyreżyserowany przez znany duet Angela&Ithyl z Los Angeles, który realizował kampanie m.in. dla czytnika e-booków Amazon Kindle. Wykorzystano w nim oryginalną technikę animacji poklatkowej (tzw. stop motion). Za pomysł, kreację, realizację kampanii oraz przygotowanie dedykowanej strony internetowej odpowiadała agencja Euro RSCG.

Nadzór nad realizacją spotu sprawował dom produkcyjny Dynamo. Planowanie mediów przygotował dom mediowy MediaCom.
http://www.youtube.com/watch?v=2cfUOYQs5eI

Komentarze:

Comments

comments