Selectivv Mobile House i Screen Network ze wspólną ofertą w DOOH

GoMobi.pl

24-04-2018
Selectivv Mobile House i Screen Network ze wspólną ofertą w DOOH

Firma Selectivv Mobile House, specjalizująca się w marketingu mobilnym i realizacji kampanii reklamowych do wyselekcjonowanych grup użytkowników, podpisała właśnie umowę o współpracy z firmą Screen Network, liderem rynku Digital OOH (Out of Home). Screen Network należy do grupy medialnej 4 Fun Media i oferuje digitalowe nośniki (ekrany) out- i indoor, łączące w sobie cechy kampanii online oraz offline. Firma dysponuje obecnie największą w Polsce, ustandaryzowaną siecią ekranów liczącą 20 450 nośników w 2505 lokalizacjach oraz siecią ekranów LED City.

Reklama Digital Out of Home (DOOH) to nowoczesny kanał komunikacji cyfrowej skierowany do konsumentów w przestrzeni miejskiej. W jej skład wchodzą m.in. ekrany LED lokalizowane przy głównych arteriach drogowych czy najczęściej uczęszczanych  punktach komunikacyjnych oraz ekrany Indoor instalowane wewnątrz takich przestrzeni jak dworce, sklepy czy centra handlowe. Dotychczasowe kampanie realizowane na ekranach DOOH z racji ich położenia i możliwości technicznych były opierane o Big Data, ale tylko w kontekście „lokalizacji” np. odtworzenie danego filmu reklamowego w korelacji do aktualnej pogody czy też stopnia zakorkowania miasta.

Dzięki współpracy firm Selectivv oraz Screen Network segment reklamy Digital Out of Home oraz klienci korzystający z tej formy komunikacji marketingowej zyskują zupełnie nowe możliwości. Dzięki narzędziom jak oferuje firma Selectivv możliwe stanie się targetowanie kampanii w oparciu o przemieszczającego się „konsumenta”. Nowatorskie rozwiązanie podobne jest do znanej z filmów Si-Fi wizji, gdzie rozmieszczone w przestrzeni miejskiej ekrany komunikowały się bezpośrednio z przechodniami, kierując do nich spersonalizowane komunikaty oparte o ich wcześniejsze wybory zakupowe. Jest to innowacyjne połączenie, którego na poziomie stałej oferty nikt na rynku Digital OOH w Europie jeszcze nie oferował.

Partnerstwo Selectivv Mobile House i Screen Network zapewni klientom skorzystanie z zupełnie nowych rozwiązań, zwiększających efektywność ich kampanii. Pierwszym innowacyjnym narzędziem będzie raport post-buy po kampanii, dzięki czemu klienci będą mogli sprawdzić kto dokładnie zobaczył ich spot wyświetlany na ekranie indoor lub outdoor. Drugim nowym produktem będzie retargeting, dzięki któremu osoby, które widziały dany spot na ekranie DOOH (ekran LED) zobaczą go drugi raz lub jego kontynuację na swoim smartfonie. Trzecią innowacją będzie targetowanie kampanii na ekranach LED z uwagi na grupę osób, jaka znajduje się dookoła nośnika. Jeśli w pobliżu ekranu znajduje się więcej kobiet na ekranie pojawi się inny spot, np. reklama biżuterii, jeśli liczebną przewagę będą stanowić użytkownicy iPhone’ów zostanie do nich wyemitowana np. reklama akcesoriów z portfolio firmy Apple.

Umowa o współpracy między spółkami weszła w życie 16 kwietnia br. i jest to pierwsze tego typu partnerstwo na rynku, które będzie skutkować wspólną ofertą firm w obszarze kampanii DOOH w oparciu o Big Data z kanału mobile.

 

Komentarze:

Comments

comments